The Strategic Role Of Marketing

de Davies, Adrian

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The Strategic Role of Marketing: Understanding Why Marketing Should be Central to Your Business Strategy

de Davies, Adrian

Estado
Usado
Published
1995
ISBN
9780077078546
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.00

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Descripción:
McGraw-Hill , 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Dust jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,550grams, ISBN:9780077078546
Precio
EUR 3.00
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THE STRATEGIC ROLE OF MARKETING: UNDERSTANDING WHY MARKETING SHOULD BE CENTRAL TO YOUR BUSINESS STRATEGY

de DAVIES, ADRIAN,

Estado
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Estado de la sobrecubierta
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Edición
N/A
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780077078546
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.43

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Descripción:
MGH, 1995. N/A. Hardcover. UsedLikeNew/UsedLikeNew.
Precio
EUR 46.43
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THE STRATEGIC ROLE OF MARKETING: UNDERSTANDING WHY MARKETING SHOULD BE CENTRAL TO YOUR BUSINESS STRATEGY

de DAVIES, ADRIAN,

Estado
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Estado de la sobrecubierta
New
Edición
N/A
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780077078546
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.43

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Descripción:
MGH, 1995. N/A. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 46.43