The Super Bowl Of Advertising

de Kanner, Bernice

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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
As New
Estado de la sobrecubierta
As New
Edición
1st Edition
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Pleasant View, Tennessee, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.33

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Descripción:
Princeton, NJ: Bloomberg Press, 2003. Book. As New. Hardcover. 1st Edition. 9 3/4 h x 7 1/2w. A real nice clean 216 page first edition hardcover with "1" low in number line. The Super Bowl is not just the crowning glory of football. It is the ultimate arena for advertising-- the most watched, most anticipated, most expensive, most influential venue… Saber más sobre este artículo
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EUR 9.33
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Near Fine +
Edición
First Edition
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
flushing, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.28

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Descripción:
Bloomberg Press, 2003. Gift inscribed and signed by author.. Signed by Author. First Edition. Hard Cover. Fine/Near Fine +.
Precio
EUR 37.28
The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game

The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
Usado - Good
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2003. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More,… Saber más sobre este artículo
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The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game

The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
Usado - Very Good
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2003. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
Used - Like New
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.41

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Descripción:
Bloomberg Press. Used - Like New. Like New condition. Like New dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 4.41
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
UsedGood
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Annandale, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.79

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Descripción:
UsedGood. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
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EUR 2.79
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The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game

de Kanner, Bernice

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.67
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
New
Published
2003-11-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 95.66

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Descripción:
Bloomberg Press, 2003-11-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 95.66
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781576601310
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.23

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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 37.23