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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game Tapa dura - 2003 - 1st Edición

de Bernice Kanner


Primera línea

ALTHOUGH IT AIRED on both CBS and NBC, neither network has a tape.

Detalles

  • Título The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
  • Autor Bernice Kanner
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 214
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Bloomberg Press, U.S.A.
  • Fecha de publicación November 2003
  • Ilustrado
  • ISBN 9781576601310 / 1576601315
  • Peso 1.69 libras (0.77 kg)
  • Dimensiones 9.54 x 7.43 x 0.81 pulgadas (24.23 x 18.87 x 2.06 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2003052212
  • Dewey Decimal Code 659.143
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game

de Bernice Kanner

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Annandale, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.83
EUR 3.78 enviando a USA

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UsedGood. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
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EUR 2.83
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de Bernice Kanner

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.49
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Bloomberg Press. Used - Like New. Like New condition. Like New dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
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EUR 4.49
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The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game
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The Super Bowl of Advertising : How the Commercials Won the Game

de Kanner, Bernice

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.74
Envío gratuito a USA
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de Bernice Kanner

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.18
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Bloomberg Press, 2003-11-01. hardcover. Good. 7x0x9.
Precio
EUR 5.18
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de Bernice Kanner

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68
Envío gratuito a USA

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Wiley & Sons, Incorporated, John, 2003. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
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de Bernice Kanner

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2003. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.68
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The Super Bowl Of Advertising How The Commercials Won The Game
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The Super Bowl Of Advertising How The Commercials Won The Game

de Kanner, Bernice; Foreword by Ted Sann & Phil Dusenberry

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Very Good in Very Good dust jacket
Edición
First Printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Cooperstown, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.11
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Descripción:
Princeton, NJ: Bloomberg Press. Very Good in Very Good dust jacket. 2003. First Printing. Hardcover. 1576601315 . DJ is slightly rubbed. .
Precio
EUR 7.11
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  • Usado
  • as new
  • Tapa dura
  • First
Estado
Nuevo
Edición
1st Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Pleasant View, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.48
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Descripción:
Princeton, NJ: Bloomberg Press, 2003. Book. As New. Hardcover. 1st Edition. 9 3/4 h x 7 1/2w. A real nice clean 216 page first edition hardcover with "1" low in number line. The Super Bowl is not just the crowning glory of football. It is the ultimate arena for advertising-- the most watched, most anticipated, most expensive, most influential venue for major-league television commercials. It is the place for advertisers to be seen and to showcase their best work to some 800 million viewers around the world and is of intense interest to advertising, marketing, and branding professionals. Many tune in just for the ads, which cost millions to produce and air..
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EUR 9.48
EUR 4.73 enviando a USA
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de Bernice Kanner

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.81
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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 37.81
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The Super Bowl of Advertising: How the Commercials Won the Game
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de Bernice Kanner

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
  • Firmado
  • First
Estado
Usado - Aceptable
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781576601310 / 1576601315
Cantidad disponible
1
Librería
flushing, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.86
EUR 4.50 enviando a USA

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Descripción:
Bloomberg Press, 2003. Gift inscribed and signed by author.. Signed by Author. First Edition. Hard Cover. Fine/Near Fine +.
Precio
EUR 37.86
EUR 4.50 enviando a USA