The Theory Of Incentives

de Laffont, Jean-Jacques Martimort, David

Ejemplares disponibles

The Theory of Incentives: The Principal-Agent Model

The Theory of Incentives: The Principal-Agent Model

de Laffont, Jean-Jacques; Martimort, David

Estado
Usado - Very good
Published
2002
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780691091846
Cantidad disponible
1
Librería
Carrollton, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.98

Mostrar detalles

Descripción:
Princeton: Princeton University Press, 2002. Paperback. Very good. Paperback. 10" X 7". xiii, 421pp. Very mild shelf wear to covers, corners, and edges of paper wraps. Pages are clean and unmarked. Binding is sound. ABOUT THIS BOOK: Economics has much to do with incentives--not least, incentives to work hard, to produce quality products, to study, to invest,… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 32.98
No hay imagen

The Theory of Incentives: The Principal-Agent Model

de Laffont, Jean-Jacques; Martimort, David

Estado
Usado - Very Good
Published
2002-01-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780691091846
Cantidad disponible
1
Librería
Hyattsville, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.50

Mostrar detalles

Descripción:
Princeton University Press, 2002-01-15. paperback. Very Good. 6x1x10. The pages are clean and unmarked. The cover has very mild bumping and is clean with the exception of two red marks on the front cover and another fainter red mark on the back cover.
Precio
EUR 24.50
The Theory of Incentives

The Theory of Incentives

de David Martimort

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780691091846
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.35

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries, the authors their work to exploring principal-agent models and various extensions thereof in light of three type
Precio
EUR 45.35
No hay imagen

The Theory of Incentives: The Principal-Agent Model

de Laffont, Jean-Jacques

Estado
New
ISBN
9780691091846
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 118.18

Mostrar detalles

Descripción:
Princeton University Press. New. Special order direct from the distributor
Precio
EUR 118.18
No hay imagen

The Theory of Incentives: The Principal-Agent Model

de Laffont, Jean-Jacques; Martimort, David

Estado
New
Published
2002-01-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780691091846
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 95.78

Mostrar detalles

Descripción:
Princeton University Press, 2002-01-15. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 95.78