Trade Marksbrands and Competitiveness

de Lopes, Teresa Da Silva

Ejemplares disponibles

Trademarks, Brands, and Competitiveness

Trademarks, Brands, and Competitiveness

de Teresa da Silva Lopes

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780415776936
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 234.07

Mostrar detalles

Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Trade Marks, Brands and Competitiveness brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand strategy,
Precio
EUR 234.07
Trademarks, Brands, and Competitiveness

Trademarks, Brands, and Competitiveness

de Teresa da Silva Lopes

Estado
New
ISBN
9780415635738
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.70

Mostrar detalles

Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Trade Marks, Brands and Competitiveness brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand strategy,
Precio
EUR 58.70
No hay imagen

Trademarks, Brands, and Competitiveness

de Teresa da Silva Lopes

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415635738
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.81

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. This book examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. The contributors provide an historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth; examine the development of trademark law, its influence on brand strategy, and reciprocally the influence of… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 48.81
No hay imagen

Trademarks, Brands, and Competitiveness

de da Silva Lopes, Teresa (Edited by)/ Duguid, Paul (Edited by)

Estado
New
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780415776936
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 264.80

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2010. Hardcover. New. 1st edition. 284 pages. 9.10x6.10x0.80 inches.
Precio
EUR 264.80
No hay imagen

Trademarks, Brands, and Competitiveness

de Da Silva Lopes, Teresa

Estado
New
Published
2013
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415635738
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 51.99

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2013. Paperback. New. reprint edition. 248 pages. 8.75x6.00x0.50 inches.
Precio
EUR 51.99
No hay imagen

Trademarks, Brands, and Competitiveness

de Da Silva Lopes, Teresa

Estado
New
Published
2013
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415635738
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 67.70

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2013. Paperback. New. reprint edition. 248 pages. 8.75x6.00x0.50 inches.
Precio
EUR 67.70