Using Reflection and Metacognition To Improve Student Learning

de

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

Estado
UsedGood
ISBN
9781579228248
Cantidad disponible
1
Librería
Rotterdam , New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 123.26

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. Shows minimal wear such as frayed or folded edges, minor rips and tears, and/or slightly worn binding. May have stickers and/or contain inscription on title page. No observed missing pages.
Precio
EUR 123.26
No hay imagen

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

Estado
Like New
Published
2013-04-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781579228255
Cantidad disponible
1
Librería
Simi Valley, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.87

Mostrar detalles

Descripción:
Stylus Publishing, 2013-04-01. Paperback. Like New. 0.7000 8.9000 6.0000.
Precio
EUR 29.87
No hay imagen

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy (Higher Education)

de Rhem, James

Estado
New
ISBN
9781579228255
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 50.38

Mostrar detalles

Descripción:
Stylus Publishing. New. Special order direct from the distributor
Precio
EUR 50.38