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de Morris, Dick

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de Dick Morris

Estado
Usado - Very Good — in Very Good Dust Wrapper. Two superficial knocks to the foredge of the lower board. The contents complete, cle
Published
1999
Encuadernación
Hardback in Dust Wrapper.
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Peasedown St. John, Somerset, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.22

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Descripción:
Los Angeles: Renaissance Books, 1999. Hardback in Dust Wrapper.. Very Good — in Very Good Dust Wrapper. Two superficial knocks to the foredge of the lower board. The contents complete, clean and tight.. First edition (first printing). Hardback in dust wrapper (black boards with red titling to the spine) Physically 9¼” x 6¼” (0.9 kg); (xxiii) 236pp; Cover… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 16.22
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de Morris, Dick

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Edición
First Edition
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Hopkins, Minnesota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.20

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Descripción:
Los Angeles: Renaissance Books, 1999. First Edition . Hardcover. Fine/Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 3.20
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People

de Morris, Dick

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Good
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Newtown, New South Wales, AUS
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.67

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Descripción:
Los Angeles USA: Renaissance Books, 1999 The dust jacket is lightly foxed, as are the page edges. 236 pages. Books listed here are not stored at the shop. Please contact us if you want to pick up a book from Newtown.. Hard Cover. Very Good/Good. Size F: 9"-10" Tall (228-254mm).
Precio
EUR 15.67
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Dick Morris

Estado
Usado - Good
Edición
First Edition
Published
12/3/1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.87

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Descripción:
Renaissance Books, 12/3/1999. First Edition. Hardcover. Good. 6x0x9. First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition! Some underlining in the book.
Precio
EUR 6.87
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Morris, Dick

Estado
Collectible - Like New
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.78

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Descripción:
Renaissance Books. Collectible - Like New. Signed Copy Collectible - Like New. Very Good dust jacket. Inscribed by author on front endpage.
Precio
EUR 13.78
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Vote.com

de Morris, Dick

Estado
Usado - very good, very good
Edición
First Edition. First Printing
Published
1999
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.80

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Descripción:
Los Angeles, CA: Renaissance Books, 1999. First Edition. First Printing. very good, very good. 236, DJ slightly soiled. The author, formerly an advisor to President Bill Clinton, argues that big-money lobbyists and the media are losing their influence, and the Internet is giving power back to the people.
Precio
EUR 30.80
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Dick Morris

Estado
Usado - Good
Published
1999-12-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.22

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Descripción:
Renaissance Books, 1999-12-03. Hardcover. Good.
Precio
EUR 6.22
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Morris, Dick

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.38

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Descripción:
Renaissance Books. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 6.38
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People

de Morris, Dick

Estado
As New
Estado de la sobrecubierta
As New
Edición
1st Edition
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
St Johnsbury, Vermont, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.22

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Descripción:
New York: Renaissance Books, 1999. Book. As New. Hardcover. 1st Edition. First Edition/First Printing. Hardcover in unclipped dustjacket. 236 pages. A relevant and powerful persuasive agrument by the author, that the Internet will make the craft of politics, as we know it, obsolete. As new. Unread. From my smoke-free collection. Ships in well-padded box..
Precio
EUR 23.22
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de Morris, Dick

Estado
Usado - good, good
Edición
First Edition. First Printing
Published
1999
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.31

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Descripción:
Los Angeles, CA: Renaissance Books, 1999. First Edition. First Printing. good, good. 236, ink underlining on a few pages, some soiling to DJ. The author, formerly an advisor to President Bill Clinton, argues that big-money lobbyists and the media are losing their influence, and the Internet is giving power back to the people.
Precio
EUR 24.31
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Vote. Com : How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Morris, Dick

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74

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Descripción:
St. Martin's Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.74
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de MORRIS, DICK

Estado
Usado
Cantidad disponible
1
Librería
DUNEDIN, Auckland, NZL
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.98

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Descripción:
Renaissance 2001. large octavo softcover (VG+); all our specials have minimal description to keep listing them viable. They are at least reading copies, complete and in reasonable condition, but usually secondhand; frequently they are superior examples. Ordering more than one book will reduce your overall postage cost
Precio
EUR 6.98
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People

de Dick Morris

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Usado - Good
Published
September 2000
Encuadernación
Trade Paperback Trade Paperback
ISBN
9781580631631
Cantidad disponible
1
Librería
Englewood, Colorado, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74

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Descripción:
Renaissance Books, September 2000. Trade Paperback Trade Paperback. Good. Light edge and cover wear. Unmarked pages. All Orders Shipped With Tracking And Delivery Confirmation Numbers.
Precio
EUR 4.74
Vote.com: Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People (Paperback)

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de Morris, Dick

Estado
New
Published
2000-09-16
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781580631631
Cantidad disponible
1
Librería
Nokomis, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.15

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Descripción:
Renaissance Books, 2000-09-16. Paperback. New. 8x5x0.
Precio
EUR 15.15
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Vote.Com: How Big-Money Lobbyists and the Media Are Losing Their Influence, and the Internet Is Giving Power Back to the People

de Dick Morris

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
ISBN
9781559275613
Cantidad disponible
1
Librería
Narrowsburg, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.63

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Descripción:
UNITED STATES: Macmillan Audio, 1999. Audio Book. Very Good. AUDIO CASSETTE. 2 NEW AUDIO CASSETTE EDITION New in the Shrink Wrap. Just a bit of shelf wear to the covers. ENJOY THIS BRAND NEW AUDIO CASSETTE PERFORMANCE for your home, library and gift giving..
Precio
EUR 5.63
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Vote.Com: How Big-Money Lobbyists and the Media Are Losing Their Influence, and the Internet Is Giving Power Back to the People

de Dick Morris

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
ISBN
9781559275613
Cantidad disponible
1
Librería
Narrowsburg, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.38

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Descripción:
UNITED STATES: Macmillan Audio, 1999. Audio Book. Very Good. Audio Cassettes. NEW AUDIO CASSETTES. NEW IN THE SHRINK WRAP. Just a bit of shelf wear. ENJOY BRAND NEW AUDIO CASSETTE TAPES for your home and library..
Precio
EUR 9.38
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People

de Dick Morris

Estado
Usado - Good
Published
2000-09-16
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781580631631
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.44

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Descripción:
Renaissance Books, 2000-09-16. Paperback. Good.
Precio
EUR 9.44
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de Dick Morris

Estado
Usado - Good
Published
2002
Encuadernación
Paperback
ISBN
9782259194723
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, FRA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.06

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Descripción:
Plon, 2002. Paperback. Good. Former library book. Slightly creased cover. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 8.06
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Morris, Dick

Estado
New
Published
1999-12-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 95.13

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Descripción:
Renaissance Books, 1999-12-03. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 95.13
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Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

de Morris, Dick

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781580631051
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.14

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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 32.14