Wharton On Managing Emerging Technologies

de Day, George S

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Wharton on Managing Emerging Technologies

Wharton on Managing Emerging Technologies

de George S. Day

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780471361213
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.33

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Descripción:
Hardback. New. An interdisciplinary team of researchers provides guidance on how managers need to change their business practices to address innovations such as biotechnology, information technology, the Internet, and advanced material. George S. Day (Philadelphia, PA) is the Geoffrey T. Boisi Professor of Marketing.
Precio
EUR 45.33
Wharton on Managing Emerging Technologies

Wharton on Managing Emerging Technologies

de Robert E. Gunther

Estado
Usado - Good
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780471689393
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.03

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2004. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.03
Wharton on Managing Emerging Technologies

Wharton on Managing Emerging Technologies

de George S. Day

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780471361213
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.94

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Descripción:
Hardback. New. An interdisciplinary team of researchers provides guidance on how managers need to change their business practices to address innovations such as biotechnology, information technology, the Internet, and advanced material. George S. Day (Philadelphia, PA) is the Geoffrey T. Boisi Professor of Marketing.
Precio
EUR 39.94
Wharton on Managing Emerging Technologies

Wharton on Managing Emerging Technologies

de George S. Day

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780471689393
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.79

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Descripción:
Paperback / softback. New. An interdisciplinary team of researchers provides guidance on how managers need to change their business practices to address innovations such as biotechnology, information technology, the Internet, and advanced material. George S. Day (Philadelphia, PA) is the Geoffrey T. Boisi Professor of Marketing.
Precio
EUR 29.79
Wharton on Managing Emerging Technologies

Wharton on Managing Emerging Technologies

de George S. Day

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780471689393
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 34.51

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Descripción:
Paperback / softback. New. An interdisciplinary team of researchers provides guidance on how managers need to change their business practices to address innovations such as biotechnology, information technology, the Internet, and advanced material. George S. Day (Philadelphia, PA) is the Geoffrey T. Boisi Professor of Marketing.
Precio
EUR 34.51
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Wharton on Managing Emerging Technologies

de Day, George S. (Editor)/ Schoemaker, Paul J. H. (Editor)/ Gunther, Robert E. (Editor)

Estado
New
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471361213
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.76

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Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 2000. Hardcover. New. 1st edition. 460 pages. 9.25x6.25x1.50 inches.
Precio
EUR 48.76
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Wharton on Managing Emerging Technologies

de Day, George S. (Editor)/ Schoemaker, Paul J. H. (Editor)/ Gunther, Robert E. (Editor)

Estado
New
Published
2000
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471361213
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.59

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Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 2000. Hardcover. New. 1st edition. 460 pages. 9.25x6.25x1.50 inches.
Precio
EUR 77.59
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Wharton on Managing Emerging Technologies

de Day, George S. (Editor)/ Schoemaker, Paul J. H. (Editor)/ Gunther, Robert E. (Editor)

Estado
New
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780471689393
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.05

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Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 2004. Paperback. New. 460 pages. 9.00x6.00x1.50 inches.
Precio
EUR 35.05
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Wharton on Managing Emerging Technologies

de Day, George S. (Editor)/ Schoemaker, Paul J. H. (Editor)/ Gunther, Robert E. (Editor)

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New
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780471689393
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.17

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Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 2004. Paperback. New. 460 pages. 9.00x6.00x1.50 inches.
Precio
EUR 47.17