Who's #1?

de Langville, Amy, N

Ejemplares disponibles

Who's #1?: The Science of Rating and Ranking

Who's #1?: The Science of Rating and Ranking

de Amy N. Langville

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780691154220
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.30

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. A website's ranking on Google can spell the difference between success and failure for a new business. This title offers an account of how scientific rating and ranking methods are created and applied to a variety of uses.
Precio
EUR 30.30
No hay imagen

Who's #1? : The Science of Rating and Ranking

de Langville, Amy N., Meyer, Carl D

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780691154220
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.29

Mostrar detalles

Descripción:
Princeton University Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.29
Who's #1?: The Science of Rating and Ranking

Who's #1?: The Science of Rating and Ranking

de Langville, Amy N.

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780691162317
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.98

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 16.98
No hay imagen

Who's #1? : The Science of Rating and Ranking

de Langville, Amy N., Meyer, Carl D

Estado
Used - Good
ISBN
9780691154220
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.47

Mostrar detalles

Descripción:
Princeton University Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.47
Who's #1?: The Science of Rating and Ranking

Who's #1?: The Science of Rating and Ranking

de Amy N. Langville

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780691162317
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.48

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. A website's ranking on Google can spell the difference between success and failure for a new business. NCAA football ratings determine which schools get to play for the big money in postseason bowl games. Product ratings influence everything from the clothes we wear to the movies we select on Netflix. Ratings and rankings are… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 24.48