Zag

de Neumeier, Marty

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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
New
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Benton Harbor, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.15

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Descripción:
New Riders. New. BRAND NEW, GIFT QUALITY! NOT OVERSTOCKS OR MARKED UP REMAINDERS! DIRECT FROM THE PUBLISHER!
Precio
EUR 20.15
ZAG: The #1 Strategy of High-Performance Brands (One-Off)

ZAG: The #1 Strategy of High-Performance Brands (One-Off)

de Neumeier, Marty

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.54

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 15.54
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
New
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 31.18

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New Riders. New. Special order direct from the distributor
Precio
EUR 31.18
ZAG: The #1 Strategy of High-Performance Brands (One-Off)

ZAG: The #1 Strategy of High-Performance Brands (One-Off)

de Neumeier, Marty

Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.06

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Descripción:
Paperback. Acceptable.
Precio
EUR 17.06
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Zag: The Number-One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
Usado
Published
2007
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.36

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Descripción:
New Riders, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,350grams, ISBN:9780321426772
Precio
EUR 12.36
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Zag: The Number-One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
Usado
Published
2007
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.21

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New Riders, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,350grams, ISBN:9780321426772
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EUR 19.21
ZAG: The #1 Strategy of High-Performance Brands (One-Off)

ZAG: The #1 Strategy of High-Performance Brands (One-Off)

de Neumeier, Marty

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.06

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 17.06
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
UsedVeryGood The cover is clean but does show some wear.
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.41

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Descripción:
UsedVeryGood The cover is clean but does show some wear. .
Precio
EUR 7.41
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Zag: The Number One Strategy of High-performance Brands

de Marty Neumeier

Estado
Used; Good
Published
09/28/2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.87

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Peachpit Press, 09/28/2006. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
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ZAG

ZAG

de Marty Neumeier

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.41

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Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is not a winning strategy. You have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. Written by the bestseller "The Brand Gap&qu
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EUR 26.41
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Marty Neumeier

Estado
Used: Good
Published
2006-09-30
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.10

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Descripción:
Peachpit Press, 2006-09-30. Paperback. Used: Good. Excellent customer service. Prompt Customer Service.
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EUR 13.10
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Zag : The #1 Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.86

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Descripción:
Pearson Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 9.86
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.22

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Descripción:
UsedVeryGood. signs of little wear on the cover.
Precio
EUR 29.22
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
UsedLikeNew
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.52

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Descripción:
UsedLikeNew. Remainder mark
Precio
EUR 29.52
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.22

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Descripción:
UsedVeryGood. Minor shelf wear
Precio
EUR 29.22
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
UsedLikeNew
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.52

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Descripción:
UsedLikeNew. Remainder mark
Precio
EUR 29.52
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
New
Published
2006-09-20
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.69

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Descripción:
New Riders, 2006-09-20. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 77.69
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.94

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.94
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Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands

de Neumeier, Marty

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New
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.82

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New. .
Precio
EUR 29.82
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Zag: The #1 Strategy of High Performance Brands

de Marty Neumeier

Estado
New
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321426772
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 34.82

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Descripción:
Peachpit Pr, 2006. Paperback. New. 1st edition. 178 pages. 8.25x5.50x0.75 inches.
Precio
EUR 34.82