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AUTHENTICITY BRANDS, FAKES, SPIN AND THE LUST FOR REAL LIFE
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AUTHENTICITY BRANDS, FAKES, SPIN AND THE LUST FOR REAL LIFE Tapa blanda - 2003

de David Boyle


Detalles

  • Título AUTHENTICITY BRANDS, FAKES, SPIN AND THE LUST FOR REAL LIFE
  • Autor David Boyle
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición First Paperback
  • Páginas 224p
  • Editorial Flamingo London, LONDON
  • Fecha de publicación 2003
  • ISBN 9780007140169
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Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

de Boyle, David

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780007140169 / 0007140169
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.40
EUR 10.11 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.40
EUR 10.11 enviando a USA
Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life
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Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

de David Boyle

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - gebraucht, gut leichte Gebrauchsspuren
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780007140169 / 0007140169
Cantidad disponible
1
Librería
Oldenbüttel, Germany
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.63
EUR 15.00 enviando a USA

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Descripción:
Flamingo, 2003. paperback. gebraucht, gut leichte Gebrauchsspuren. 20,83 x 14,73 x 2,79.
Precio
EUR 2.63
EUR 15.00 enviando a USA
Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life
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Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

de Boyle, David

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
  • First
Estado
Usado - Very Good
Edición
1st Edition.
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780007140169 / 0007140169
Cantidad disponible
1
Librería
Boat of Garten, Highland, Highland, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.48
EUR 24.77 enviando a USA

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Descripción:
Flamingo. 2003 Flamingo first edition first printing paperback; very good, appears unread, near as new condition; UK dealer, immediate dispatch . Very Good. Paperback. 1st Edition.. 2003.
Precio
EUR 3.48
EUR 24.77 enviando a USA
Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

de Boyle, David

  • Usado
  • Tapa blanda
  • First
Estado
Usado
Edición
First
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780007140169 / 0007140169
Cantidad disponible
1
Librería
Bromsgrove, West Midlands, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.67
EUR 28.31 enviando a USA

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Descripción:
London: Flamingo, 2003 9780007140169. Softcover. First edition. First printing. VG. 313 pages including detailed index. No inscriptions or annotations. David Boyle guides us through the next big thing in Western living - the determined rejection of the fake, the virtual, the spun and the mass-produced, in the search for authenticity. The charms of the global and virtual future we were all brought up to expect, where meals would be eaten in the form of pills and machines would do all our work, have worn rather thin. It's not that we don't want all the advantages of progress, we just want a future that manages to be local and real too. Tracking the struggle for reality from Japanese theme parks to mock-Tudor villas and from Byron to Big Brother, `Authenticity' explains where our reactions against spin and fakeness come from - and where they are going. The current revival of real food, real business, real culture flies in the face of expert opinion from politicians, economists, advertisers and big… Leer más
Precio
EUR 6.67
EUR 28.31 enviando a USA
AUTHENTICITY: BRANDS, FAKES, SPIN AND THE LUST FOR REAL LIFE
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AUTHENTICITY: BRANDS, FAKES, SPIN AND THE LUST FOR REAL LIFE

de DAVID BOYLE

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
  • First
Estado
Usado - Good
Edición
First Paperback Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780007140169 / 0007140169
Cantidad disponible
1
Librería
THETFORD, Norfolk, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.80
EUR 22.24 enviando a USA

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Descripción:
LONDON: FLAMINGO. Trade paperback. Peeling/bending on cover turning points. Slight soiling on covers. Lightly tanned pages. Clean, tight pages. Strong binding. No inscriptions. Location: STC12 . Good. Trade Paperback. First Paperback Edition. 2003.
Precio
EUR 11.80
EUR 22.24 enviando a USA
Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life
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Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life

de David Boyle

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780007140169 / 0007140169
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.53
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.53
Envío gratuito a USA