Descripción:
Hardback. Good.
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value Tapa dura - 1990
de George S. Day; Day
Detalles
- Título Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
- Autor George S. Day; Day
- Encuadernación Tapa dura
- Edición Fifth Printing
- Páginas 405
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Free Press, Old Tappan, New Jersey, U.S.A.
- Fecha de publicación 1990
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780029072110 / 0029072115
- Peso 1.57 libras (0.71 kg)
- Dimensiones 9.57 x 6.52 x 1.28 pulgadas (24.31 x 16.56 x 3.25 cm)
- Library of Congress subjects Strategic planning, Marketing - Management
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 89071473
- Dewey Decimal Code 658.802
Más ejemplares
Marketing Driven Strategy: Process for Creating Value
de Day, George S.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
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Precio
EUR 2.58
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de Day, George S.
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Edición
- Reprint
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Glencoe, California, United States
- Precio
-
EUR 2.79EUR 4.66 enviando a USA
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Descripción:
Free Press, 1990. Reprint. Hard Cover. Very Good/Very Good.
Precio
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de George S. Day
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Tolar, Texas, United States
- Precio
-
EUR 2.80EUR 4.43 enviando a USA
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Descripción:
U.S.A.: Free Press, 1990. Jacket and boards have only light wear. Pages are clean, text has no markings, binding is sound.. Hard Cover. Very Good/Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 2.80
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de George S. Day
- Usado
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 4.15EUR 3.72 enviando a USA
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Descripción:
Free Press. Used - Like New. Like New condition. Very Good dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 4.15
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de George S. Day
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 4.15EUR 3.72 enviando a USA
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Descripción:
Free Press. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 4.15
EUR 3.72
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Market Driven Strategy : Processes for Creating Value
de Day, George S
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
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Free Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.48
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de Day, George S.; Day
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
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Descripción:
Free Press, 1990. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de Day, George S.
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Edición
- Fifth Printing
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Hollis Center, Maine, United States
- Precio
-
EUR 7.27EUR 4.15 enviando a USA
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Descripción:
New York: The Free Press, 1990 Book. Very Good. Hardcover. Fifth Printing. Some scuffs and light soils; a nice copy. A guide to marketing. 405 pages..
Precio
EUR 7.27
EUR 4.15
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Market Driven Strategy Processes for Creating Value
de Day, George S.
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Tampa, Florida, United States
- Precio
-
EUR 8.30EUR 2.80 enviando a USA
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Descripción:
Free Press. Very Good. 1990. Hardcover. 0029072115 . 9.6 X 6.5 X 1.3 inches; 405 pages .
Precio
EUR 8.30
EUR 2.80
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Market Driven Strategy: Processes for Creating Value
de George S. Day
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780029072110 / 0029072115
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Memphis, Tennessee, United States
- Precio
-
EUR 8.84Envío gratuito a USA
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Free Press, 1990-09-01. hardcover. New. 6x1x9.
Precio
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