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Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See
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Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See Tapa dura - 1994

de Bradley T. Gale


Detalles

  • Título Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See
  • Autor Bradley T. Gale
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición Third Printing
  • Páginas 432
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Free Press, New York
  • Fecha de publicación 1994-03
  • Ilustrado
  • ISBN 9780029110454 / 0029110459
  • Peso 1.4 libras (0.64 kg)
  • Dimensiones 9.48 x 6.38 x 1.43 pulgadas (24.08 x 16.21 x 3.63 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing - Management, Quality of products - Evaluation
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 93-41905
  • Dewey Decimal Code 658.812
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Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See

Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See

de Gale, Bradley T.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
4
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.27 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 0.95
EUR 10.27 enviando a USA
Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See
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Managing Customer Value: Creating Quality and Service That Customers Can See

de Gale, Bradley

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.17
EUR 2.84 enviando a USA

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Descripción:
Free Press. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
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EUR 1.17
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de Gale, Bradley

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Annandale, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.36
EUR 3.78 enviando a USA

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UsedGood. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
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de Gale, Bradley

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.23
EUR 3.78 enviando a USA

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Free Press. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 4.23
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de Gale, Bradley

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.59
EUR 3.74 enviando a USA

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Descripción:
Free Press, 1994-03-28. Hardcover. Good. 1.4000 in x 9.6200 in x 6.4900 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
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EUR 5.59
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de Bradley Gale; Bradley T. Gale

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
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Precio
EUR 6.13
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Free Press, 1994. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.13
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de Gale, Bradley

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
RALEIGH, North Carolina, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.20
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Descripción:
UsedGood. Pages are clean. Clean, great binding. Cover shows light wear from reading/handling. Dog-Eared Books is a small, women owned and operated business.
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EUR 7.20
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de Gale, Bradley T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Fine in fine dust jacket.
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Derwood, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.39
EUR 4.73 enviando a USA

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Descripción:
New York, NY: Free Press. 1994. Hard cover. Fine in fine dust jacket.. Sewn binding. Cloth over boards. 432 p. Contains: Illustrations. Audience: General/trade. . No previous owner's name. Clean, tight pages. No bent corners. .
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EUR 8.39
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de Gale, Bradley, Gale, Bradley T

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.23
Envío gratuito a USA

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Free Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 9.23
Envío gratuito a USA
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de Gale, Bradley T

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Fine in fine dust jacket.
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029110454 / 0029110459
Cantidad disponible
1
Librería
Derwood, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.31
EUR 4.73 enviando a USA

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Descripción:
New York, NY: Free Press. 1994. Hard cover. Fine in fine dust jacket.. Sewn binding. Cloth over boards. 432 p. Contains: Illustrations. Audience: General/trade. . No previous owner's name. Clean, tight pages. No bent corners. .
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EUR 11.31
EUR 4.73 enviando a USA