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Delivering Quality Service
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Delivering Quality Service Tapa dura - 1990

de Valarie A. Zeithaml; A. Parasuraman; Leonard L. Berry


Información de la editorial

Excellence in customer service is the hallmark of success in service industries and among manufacturers of products that require reliable service. But what exactly is excellent service? It is the ability to deliver what you promise, say the authors, but first you must determine what you can promise. Building on seven years of research on service quality, they construct a model that, by balancing a customer's perceptions of the value of a particular service with the customer's need for that service, provides brilliant theoretical insight into customer expectations and service delivery.

Detalles

  • Título Delivering Quality Service
  • Autor Valarie A. Zeithaml; A. Parasuraman; Leonard L. Berry
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Páginas 226
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Free Press, New York, NY
  • Fecha de publicación 1990-03
  • Ilustrado
  • ISBN 9780029357019 / 0029357012
  • Peso 0.89 libras (0.40 kg)
  • Dimensiones 9.6 x 6.4 x 0.93 pulgadas (24.38 x 16.26 x 2.36 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services, Service industries - Quality control -
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 89023592
  • Dewey Decimal Code 658.812
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Delivering Quality Service
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
  • Firmado
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Spring Branch, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.88
EUR 5.66 enviando a USA

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Descripción:
Free Press, 1990-Mar-19. Hardcover. Very Good. 6x0x9. Signed by one of the authors. Hardcover. Very Good in Very Good dust jacket. Clean, tight.
Precio
EUR 1.88
EUR 5.66 enviando a USA
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de Zeithaml, Valarie A.

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.46
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Free Press. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 4.46
EUR 3.77 enviando a USA
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Delivering Quality Service

de Zeithaml, Valarie A.

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.46
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Free Press. Used - Good. Good condition. Good dust jacket.\ A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.46
EUR 3.77 enviando a USA
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de Zeithaml, Valarie A

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.13
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Free Press, 1990-03-19. Hardcover. Good. 6x0x9.
Precio
EUR 5.13
Envío gratuito a USA
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de Valarie A. Zeithaml

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
YANKTON, South Dakota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.64
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Free Press, March 1990. Hardcover . Used - Good. Moderate wear. May have minor sticker residue or marks or writing. Our service is second to no other seller because we use easy to remove inventory tags and try to ship every day so your book arrives quicker! As a small independent book store in the Midwest we thank you for the support. Satisfaction guaranteed in all transactions. Let us know what we can do to help!
Precio
EUR 5.64
Envío gratuito a USA
Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Valarie A. Zeithaml

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.75
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Free Press, 1990. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.75
Envío gratuito a USA
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de Zeithaml, Valarie A.

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.09
Envío gratuito a USA

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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 6.09
Envío gratuito a USA
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de Valarie A. Zeithaml

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.15
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Free Press, 1990-03-19. Hardcover. Good.
Precio
EUR 7.15
Envío gratuito a USA
Delivering Quality Service
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Delivering Quality Service

de Valarie A Zeithaml

  • Usado
  • as new
  • Tapa dura
Estado
As New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Manchester, Connecticut, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.45
EUR 2.83 enviando a USA

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Descripción:
index included 226 pages.
Precio
EUR 7.45
EUR 2.83 enviando a USA
Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations
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Delivering Quality Service : Balancing Customer Perceptions and Expectations

de Zeithaml, Valarie A

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780029357019 / 0029357012
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.00
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Free Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 9.00
Envío gratuito a USA