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Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets Tapa blanda - 1994

de Hutt, Michael D

Detalles

  • Título Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets
  • Autor Hutt, Michael D
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Editorial Thomson Learning
  • Fecha de publicación 1994
  • ISBN 9780030150838

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Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets

de Hutt, M.D. and Speh, T.W.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780030150838 / 0030150833
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.99
EUR 15.26 enviando a USA

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Descripción:
Dryden Press, 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1300grams, ISBN:9780030150838
Precio
EUR 2.99
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Business Marketing Management: A Strategic View of Industrial and Organizational Markets

de Michael D. Hutt

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780030150838 / 0030150833
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.94
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Thomson Learning, 1994. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 15.94
Envío gratuito a USA