Descripción:
Harcourt, Orlando, FL, 1999. 7th Edition. Hardcover. Good Condition. Light wear, some highlighting Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; Psychology & Psychiatry. ISBN: 0030262186. ISBN/EAN: 9780030262180. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE312213178. . 9780030262180
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Detalles
- Título Exploring Marketing Research
- Autor William G. Zikmund; Zikmund
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición 7th
- Páginas 812
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial South Western Educational Publishing, Orlando, FL
- Fecha de publicación 1999-09
- ISBN 9780030262180 / 0030262186
- Peso 4.3 libras (1.95 kg)
- Dimensiones 11.14 x 8.74 x 1.36 pulgadas (28.30 x 22.20 x 3.45 cm)
- Library of Congress subjects Marketing research
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 99064502
- Dewey Decimal Code 658.83
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Exploring Marketing Research
de Zikmund, William G
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good Condition
- Edición
- 7th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030262180 / 0030262186
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
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EUR 15.59
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Exploring Marketing Research 7th
de Zikmund, William G
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Very Good Condition
- Edición
- 7th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030262180 / 0030262186
- Cantidad disponible
- 1
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-
Burgin, Kentucky, United States
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-
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Harcourt College Pub, Orlando, FL, 1999. 7th Edition. Hardcover. Very Good Condition. All pages clean. Quantity Available: 1. Category: Business, Finance & Marketing; Psychology & Psychiatry. ISBN: 0030262186. ISBN/EAN: 9780030262180. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560723667. . 9780030262180
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Exploring Marketing Research
de William G. Zikmund
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030262180 / 0030262186
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Morangis, France
- Precio
-
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South-Western, 1999. Hardcover. Very Good. Former library book. Edition 1999. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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Exploring Marketing Research 7th
de Zikmund, William G
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Edición
- 7th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030262180 / 0030262186
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
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-
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Harcourt College Pub, Orlando, FL, 1999. 7th Edition. Hardcover. New . Brand new still in shrink wrap. Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; Psychology & Psychiatry. ISBN: 0030262186. ISBN/EAN: 9780030262180. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560723669. . 9780030262180
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de Zikmund, William G.
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030262180 / 0030262186
- Cantidad disponible
- 1
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-
Highland Park, Illinois, United States
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-
EUR 108.64EUR 2.83 enviando a USA
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South-Western College Pub, 1999. No Binding. New. STORED NEW
Precio
EUR 108.64
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