Descripción:
Dryden Press. Used - Good. Good condition. 4th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
![Exploring Marketing Research](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/620/515/9780030515620.OL.0.l.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Detalles
- Título Exploring Marketing Research
- Autor William G. Zikmund
- Encuadernación Tapa dura
- Edición [ Edition: fourt
- Páginas 834
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Dryden Press
- Fecha de publicación 1991-05
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780030515620 / 0030515629
- Library of Congress subjects Marketing research
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 90039282
- Dewey Decimal Code 658.83
Más ejemplares
![Exploring marketing research](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/620/515/9780030515620.OL.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Exploring marketing research
de Zikmund, William G
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780030515620 / 0030515629
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Frederick, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 12.09EUR 3.77 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 12.09
EUR 3.77
enviando a USA