Descripción:
Allen & Unwin, 1984. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,700grams, ISBN:0046582428
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Competitive Marketing: A Strategic Approach Tapa dura - 1984
de John O'Shaughnessy
Detalles
- Título Competitive Marketing: A Strategic Approach
- Autor John O'Shaughnessy
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 372
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Allen & Unwin Australia
- Fecha de publicación 1984-08
- ISBN 9780046582425 / 0046582428
- Library of Congress subjects Marketing - Management
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 84002886
- Dewey Decimal Code 658.8
Más ejemplares
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Competitive Marketing: A Strategic Approach
de O'shaughnessy, J.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780046582425 / 0046582428
- Cantidad disponible
- 1
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Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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EUR 3.97EUR 15.29 enviando a USA
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