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The Fall of Advertising and the Rise of PR
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The Fall of Advertising and the Rise of PR Tapa dura - 2002

de Al Ries; Laura Ries

Primera línea

Not long ago, four New York City nurses were killed when they drove off the top of a motel's five-story parking garage.

Detalles

  • Título The Fall of Advertising and the Rise of PR
  • Autor Al Ries; Laura Ries
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Páginas 320
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harper Business, New York
  • Fecha de publicación August 20, 2002
  • Ilustrado
  • ISBN 9780060081980 / 0060081988
  • Peso 1.03 libras (0.47 kg)
  • Dimensiones 8.25 x 5.5 x 1.05 pulgadas (20.96 x 13.97 x 2.67 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising, Brand name products
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2002023294
  • Dewey Decimal Code 659
The Fall of Advertising and the Rise of PR
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The Fall of Advertising and the Rise of PR

de Ries, Al, Ries, Laura

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 0.95
EUR 2.84 enviando a USA

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Descripción:
Harper Business. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
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EUR 0.95
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de Ries, Al

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
Imperial, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.49
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UsedGood.
Precio
EUR 4.49
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de Ries, Al; Ries, Laura

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.96
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Descripción:
Harper Business, 2002-08-20. hardcover. Good. 5x1x8.
Precio
EUR 4.96
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The Fall of Advertising and the Rise of PR

The Fall of Advertising and the Rise of PR

de Ries, Al; Ries, Laura

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
4
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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HarperBusiness, 2002. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 5.67
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de Al Ries; Laura Ries

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 6.62
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HarperBusiness, 2002-08-20. Hardcover. Good.
Precio
EUR 6.62
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de Ries, Laura, Ries, Al

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
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HarperCollins Publishers. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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de Laura Ries

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
SAINT CHARLES , Illinois, United States
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Very Good. Stated First Edition: Hardcover with good dust jacket
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EUR 7.58
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de Ries, Laura, Ries, Al

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 7.67
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HarperCollins Publishers. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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de Ries, Al; Ries, Laura

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, United States
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Precio
EUR 9.76
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Harper Business, 2002-08-20. Hardcover. New. 5x1x8.
Precio
EUR 9.76
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The Fall of Advertising and the Rise of PR

de Ries, Al; Ries, Laura

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780060081980 / 0060081988
Cantidad disponible
4
Librería
Kingwood, Texas, United States
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Harper Business, 2002-08-20. Hardcover. New. 88x16x132.
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