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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers Tapa dura - 1999

de Mary Modahl


Detalles

  • Título Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers
  • Autor Mary Modahl
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Páginas 272
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harper Business, New York, New York, U.S.A.
  • Fecha de publicación December 8, 1999
  • Ilustrado
  • ISBN 9780066620121 / 0066620120
  • Peso 1.1 libras (0.50 kg)
  • Dimensiones 9.56 x 6.42 x 1.04 pulgadas (24.28 x 16.31 x 2.64 cm)
  • Library of Congress subjects Consumer behavior, Internet marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 99-49437
  • Dewey Decimal Code 658.84
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.87
EUR 10.16 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.87
EUR 10.16 enviando a USA
Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers
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de Modahl, Mary

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Hillsboro, Ohio, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.79
EUR 5.58 enviando a USA

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Descripción:
UsedGood. Ex-library usual stamps and markings Good condition but not perfect, Cover has minor nicks and tears, spine shows some creases from use. Ask Questions and request photos if your buying for the cover and not the content. STOCK PHOTOS MAY VARY FROM THE ACTUAL ITEM. ACTUAL PHOTOS AVAIL. UPON REQUEST.
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EUR 2.79
EUR 5.58 enviando a USA
Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers
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Now or Never: How Companies Must Change to Win the Battle for Internet Consumers

de Modahl, Mary

  • Usado
  • Firmado
Estado
Usado - Collectible - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.20
EUR 3.72 enviando a USA

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Descripción:
Harper Business. Collectible - Very Good. Signed Copy Collectible - Very Good. Very Good dust jacket. Signed/Inscribed by author on front endpage.
Precio
EUR 5.20
EUR 3.72 enviando a USA
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de Modahl, Mary

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.20
EUR 3.72 enviando a USA

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Descripción:
Harper Business. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
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EUR 5.20
EUR 3.72 enviando a USA
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de Modahl, Mary

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.90
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harper Business, 1999. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.90
Envío gratuito a USA
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de Modahl, Mary

  • Usado
  • Bien
  • First
Estado
Usado - Bien
Edición
First Edition
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.47
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Harper Business. First Edition. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
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EUR 6.47
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de Modahl, Mary

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Asheville, North Carolina, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.52
EUR 4.43 enviando a USA

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Descripción:
Harper Business, 1999-12-08. Hardcover. Very Good. PERSONALIZED INSCRIPTION BY AUTHOR, no other marks noted in text, pages lightly tanned, hc with djAND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
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EUR 8.52
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de Modahl, Mary

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Good +
Edición
First Edition, 1st printing
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.82
EUR 4.66 enviando a USA

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Descripción:
New York: HarperBusiness, 2000. A nice reading copy. Pages are clean and bright. Binding is tight. Book and jacket show some shelfwear.. First Edition, 1st printing. Hard Cover. Good +/Good.
Precio
EUR 12.82
EUR 4.66 enviando a USA
Now or Never
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Now or Never

de Modahl, Mary

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Le Sueur, Minnesota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.98
EUR 3.88 enviando a USA

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Hardcover. like new. Inscription; like new.
Precio
EUR 13.98
EUR 3.88 enviando a USA
Now or Never
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Now or Never

de MODAHL, Mary

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780066620121 / 0066620120
Cantidad disponible
1
Librería
Gloucester City, New Jersey, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.64
EUR 4.66 enviando a USA

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Descripción:
New York: Harper Collins, 2000. Hardcover. Fine/Fine. First edition. Fine in fine dustwrapper. Please Note: This book has been transferred to Between the Covers from another database and might not be described to our usual standards. Please inquire for more detailed condition information.
Precio
EUR 18.64
EUR 4.66 enviando a USA