Ir al contenido

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise Tapa dura - 1988

de Washburn, Stewart A


Detalles

  • Título Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
  • Autor Washburn, Stewart A
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Printing
  • Idioma ENG
  • Editorial Mcgraw-Hill, New York
  • Fecha de publicación 1988
  • ISBN 9780070684416
Ir arriba
Managing the Marketing Functions  The Challenge of Customer-Centered  Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, Stewart A

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good with no dust jacket
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Wilmore, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
EUR 4.24 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Blacklick, Oh, U. S. A.: Mcgraw-Hill. Very Good with no dust jacket. 1988. Hardcover. 0070684413 . 9.5 x 1.25 x 6.25 Inches; 371 pages; Nice copy! Clean and unmarked, like new. .
Precio
EUR 4.71
EUR 4.24 enviando a USA
Managing the Marketing Functions : The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions : The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, S. A

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Companies, The. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.71
Envío gratuito a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centred Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centred Enterprise

de Washburn, S.A.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.50
EUR 15.09 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Mcgraw-Hill Inc.,Us, 1988. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,800grams, ISBN:0070684413
Precio
EUR 7.50
EUR 15.09 enviando a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, Stewart A.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Near new condition, covers bright, text clean and binding tight in a like dust jacket which is now in a clear protective mylar s
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Baldwin City, Kansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.96
EUR 4.71 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
NY: McGraw-Hill, 1988. Hardcover. Near new condition, covers bright, text clean and binding tight in a like dust jacket which is now in a clear protective mylar sleeve.. 371pp.
Precio
EUR 16.96
EUR 4.71 enviando a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Más fotos

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, Stewart A.

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Edmonton, Alberta, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.63
EUR 11.26 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill, 1988. Hardcover. New/New. New, May Have Minor Shelf Wear To Dust Jacket. - For More Information On Condition. Please See All Photos. Tells How To Handle Twenty-Five Marketing Functions, Develop New Products, Conduct Market Research Set Competitive Prices, Acquire Marketing Information, And Evaluate Progress
Precio
EUR 21.63
EUR 11.26 enviando a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, Stewart A.

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.72
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 22.72
EUR 3.76 enviando a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, Stewart A.

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.72
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 22.72
EUR 3.76 enviando a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Washburn, Stewart A

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Like New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Binghamton, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.16
EUR 6.60 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill, 1988-08-01. Hardcover. Like New. Prompt shipment, with tracking. we ship in CLEAN SECURE NEW boxes near Fine
Precio
EUR 30.16
EUR 6.60 enviando a USA
Managing the Marketing Functions
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions

de Stewart A. Washburn

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.71
EUR 3.76 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
The McGraw-Hill Company , pp. 448 . Hardback. Used.
Precio
EUR 38.71
EUR 3.76 enviando a USA
Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Managing the Marketing Functions: The Challenge of Customer-Centered Enterprise

de Stewart A. Washburn ,

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780070684416 / 0070684413
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.63
EUR 4.71 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 39.63
EUR 4.71 enviando a USA