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The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net
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The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net Tapa dura - 2000 - 1st Edición

de Joshua Grossnickle; Oliver Raskin; Oliver Raskin (Joint Author)


Información de la editorial

Examines the techniques and trends used to conduct online research, including how to leverage existing sources, online chat-based sessions, email feedback, online focus groups, and more. This book also demonstrates how both large and small companies can take proven traditional market research techniques and adapt them to the Web.

Primera línea

The research process is a structured approach that helps ensure all your efforts result in useful, actionable information.

Detalles

  • Título The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net
  • Autor Joshua Grossnickle; Oliver Raskin; Oliver Raskin (Joint Author)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 433
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Companies, Blacklick, Ohio, U.S.A.
  • Fecha de publicación September 11, 2000
  • Ilustrado
  • ISBN 9780071361149 / 0071361146
  • Peso 1.8 libras (0.82 kg)
  • Dimensiones 9.31 x 6.34 x 1.52 pulgadas (23.65 x 16.10 x 3.86 cm)
  • Library of Congress subjects Internet, Marketing research - Data processing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00060940
  • Dewey Decimal Code 658.83
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The Handbook of Online Marketing Research : Knowing Your Customer Using the Net

de Oliver Raskin; Joshua Grossnickle

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071361149 / 0071361146
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.94
Envío gratuito a USA

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Descripción:
McGraw-Hill Companies, The, 2000. Hardcover. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.94
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The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net

de Joshua Grossnickle; Oliver Raskin

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071361149 / 0071361146
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 11.62
Envío gratuito a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 2000-09-11. Hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 11.62
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The Handbook of Online Marketing Research: Knowing Your Customer Using the Net

de Joshua Grossnickle, Oliver Raskin

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Edición
1
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071361149 / 0071361146
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.61
Envío gratuito a USA

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Descripción:
McGraw-Hill, 2000-09-11. 1. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 19.61
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