Ir al contenido

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance Tapa dura - 2014 - 1st Edición

de Linden Brown; Christopher Brown


Información de la editorial

What do Toyota, Apple, and Zappos have in common?
CUSTOMER-CENTRIC CULTURE

And now, with this research-based method, you can replicate their success with your business

Based on more than 60 studies and the authors' three-year proprietary research project with more than 100 companies, The Customer Culture Imperative demonstrates that organizations exhibiting a strong "customer-centric culture" do, in fact, produce superior business performance. It provides diagnostic tools and a roadmap for effective implementation, designed to make cultural change concrete and actionable in any organization.

Dr. Linden R. Brown is chairman and co-founder of MarketCulture Strategies Inc.
Christopher Brown is the former marketing director for Hewlett-Packard for the South Pacific and is presently a Silicon Valley-based sales and marketing consultant.

Detalles

  • Título The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance
  • Autor Linden Brown; Christopher Brown
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 336
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial McGraw-Hill Companies
  • Fecha de publicación 2014-01-07
  • Features Bibliography, Dust Cover, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780071821148 / 0071821147
  • Peso 1.35 libras (0.61 kg)
  • Dimensiones 9 x 6.3 x 1.2 pulgadas (22.86 x 16.00 x 3.05 cm)
  • Library of Congress subjects Leadership, Consumer satisfaction
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2013035619
  • Dewey Decimal Code 658.812

Acerca del autor

Dr. Linden R. Brown is chairman and cofounder of MarketCulture Strategies Inc., a Silicon Valley company focused on measuring the level of customercentric cultures of organizations and the associated risks and opportunities. He coauthored, with Kellogg Professor Philip Kotler, the latest edition of the number one selling Australian university textbook, Marketing.

Chris L. Brown is the former marketing director for Hewlett-Packard for the South Pacific including Australia. He is now a Silicon Valley-based management consultant.

Ir arriba
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance (BUSINESS...

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance (BUSINESS BOOKS)

de Brown, Christopher

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.13
EUR 10.20 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 8.13
EUR 10.20 enviando a USA
The Customer Culture Imperative: a Leader's Guide to Driving Superior Performance
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: a Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Christopher, Brown, Linden

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.43
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Linden Brown; Christopher Brown

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education, 2014. Hardcover. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Linden; Brown, Christopher

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education, 2014. Hardcover. Very Good. Disclaimer:May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Linden; Brown, Christopher

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Companies, 2014. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: a Leader's Guide to Driving Superior Performance

The Customer Culture Imperative: a Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Christopher Brown; Linden Brown

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education, 2014. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.96
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Linden

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
LONG BEACH, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.41
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New. Spend Less, Read More.
Precio
EUR 24.41
EUR 3.73 enviando a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Linden

  • Usado
Estado
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.12
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. signs of little wear on the cover.
Precio
EUR 32.12
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Linden

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.44
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedLikeNew. Remainder mark
Precio
EUR 32.44
Envío gratuito a USA
The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Customer Culture Imperative: A Leader's Guide to Driving Superior Performance

de Brown, Linden

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780071821148 / 0071821147
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.77
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New. .
Precio
EUR 32.77
Envío gratuito a USA