Descripción:
McGraw-Hill, USA, 2006. 16th Edition. Hardcover. Fair Condition. Text appears to have multiple markings. Cover has heavy wear. Spine is in good condition with some wear spots. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 007352980X. ISBN/EAN: 9780073529806. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561038233. . 9780073529806
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach Tapa dura - 2006
de William D. Perreault
Detalles
- Título Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach
- Autor William D. Perreault
- Encuadernación Tapa dura
- Edición 16th
- Páginas 1
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Irwin/McGraw-Hill, USA
- Fecha de publicación November 4, 2006
- ISBN 9780073529806 / 007352980X
- Library of Congress subjects Marketing - Management
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2006023229
- Dewey Decimal Code 658.8
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Fair Condition
- Edición
- 16th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 6.05EUR 5.91 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 6.05
EUR 5.91
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing; A Marketing Strategy Planning Approach; 16th Edition
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Fair Condition
- Edición
- 16th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980x
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 9.31EUR 5.91 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw Hill, USA, 2008. 16th Edition. Hardcover. Fair Condition. Book is in Fair Condition. Text appears to have multiple markings. Cover has some heavy wear spots. Book store stickers and corner bumps. Spine is in fair condition but still intact. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 007352980x. ISBN/EAN: 9780073529806. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561044506. . 9780073529806
Precio
EUR 9.31
EUR 5.91
enviando a USA
Basic Marketing : A Marketing Planning Strategy Approach
de E. Jerome McCarthy; Joseph P. Cannon; William D. Perreault
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 10.22Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill Companies, The, 2006. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.22
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good Condition
- Edición
- 16th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073529806 / 007352980X
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 10.70EUR 5.91 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill, USA, 2006. 16th Edition. Hardcover. Good Condition. Mild shelf wear to cover, highlighting to text. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 007352980X. ISBN/EAN: 9780073529806. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561039849. . 9780073529806
Precio
EUR 10.70
EUR 5.91
enviando a USA