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Product Experience
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Product Experience Tapa dura - 2007 - 1st Edición

de Hendrik N. Schifferstein (Editor); Paul Hekkert (Editor)


Información de la editorial

Product Experience brings together research that investigates how people experience products: durable, non-durable, or virtual. In contrast to other books, the present book takes a very broad, possibly all-inclusive perspective, on how people experience products. It thereby bridges gaps between several areas within psychology (e.g. perception, cognition, emotion) and links these areas to more applied areas of science, such as product design, human-computer interaction and marketing.

The field of product experience research will include some of the research from four areas: Arts, Ergonomics, Technology, and Marketing. Traditionally, each of these four fields seems to have a natural emphasis on the human (ergonomics and marketing), the product (technology) or the experience (arts). However, to fully understand human product experience, we need to use different approaches and we need to build bridges between these various fields of expertise.

Detalles

  • Título Product Experience
  • Autor Hendrik N. Schifferstein (Editor); Paul Hekkert (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 688
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Elsevier Science
  • Fecha de publicación November 26, 2007
  • Ilustrado
  • ISBN 9780080450896 / 008045089X
  • Peso 3.46 libras (1.57 kg)
  • Dimensiones 9.63 x 6.88 x 1.51 pulgadas (24.46 x 17.48 x 3.84 cm)
  • Library of Congress subjects Consumer behavior, Consumers' preferences
  • Dewey Decimal Code 658.834
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de Schifferstein, Hendrik N. J. [Editor]; Hekkert, Paul [Editor];

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780080450896 / 008045089X
Cantidad disponible
1
Librería
Eatonton, Georgia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 144.16
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Elsevier Science, 2007-12-31. Hardcover. Good. 2 sentences highlighted in the preface, otherwise this book is like new! Light wear to covers. The binding is tight and square. Your satisfaction is guaranteed! dnr1
Precio
EUR 144.16
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de Schifferstein, Hendrik N. J. (Editor)/ Hekkert, Paul (Editor)

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780080450896 / 008045089X
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 190.41
EUR 11.83 enviando a USA

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Descripción:
Elsevier Science Ltd, 2007. Hardcover. New. 1st edition. 662 pages. 10.00x7.50x1.50 inches.
Precio
EUR 190.41
EUR 11.83 enviando a USA
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de Schifferstein, Hendrik N. J. and Hekkert, Paul

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780080450896 / 008045089x
Cantidad disponible
1
Librería
Ankara, Turkey
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 381.71
EUR 4.71 enviando a USA

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Descripción:
Hardcover. New.
Precio
EUR 381.71
EUR 4.71 enviando a USA