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Brand Valuation Establishing a True and Fair View Tapa dura - 1990

de John Murphy


Detalles

  • Título Brand Valuation Establishing a True and Fair View
  • Autor John Murphy
  • Encuadernación Tapa dura
  • Editorial Arrow (A Division of Random House Group)
  • Fecha de publicación January 18, 1990
  • ISBN 9780091742614
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Brand Valuation: Establishing a True and Fair View

de Murphy, John

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780091742614 / 0091742617
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.91
EUR 10.76 enviando a USA

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Descripción:
Arrow (A Division of Random House Group). Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 3.91
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Brand Valuation

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780091742614 / 0091742617
Cantidad disponible
1
Librería
Bradford, West Yorkshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.51
EUR 39.99 enviando a USA

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Descripción:
Random House Business Books, 1990-01-18. Hardcover. Good. 2.3982 in x 23.5821 in x 16.3875 in. Clean copy, sound binding.
Precio
EUR 4.51
EUR 39.99 enviando a USA
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Brand Valuation: Establishing a True and Fair View

de Murphy, J. (ed)

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780091742614 / 0091742617
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.66
EUR 15.33 enviando a USA

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Descripción:
Hutchinson Business Books, 1989. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,550grams, ISBN:9780091742614
Precio
EUR 9.66
EUR 15.33 enviando a USA
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Brand Valuation: Establishing a True and Fair View

de Murphy, John

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780091742614 / 0091742617
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 79.48
Envío gratuito a USA

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 79.48
Envío gratuito a USA