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Principles of Marketing Learning Guide Tapa dura - 2000

de Kotler


Detalles

  • Título Principles of Marketing Learning Guide
  • Autor Kotler
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición [ Edition: ninth
  • Páginas 376
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Not Avail
  • Fecha de publicación 2000-09
  • ISBN 9780130405012 / 0130405019
  • Dewey Decimal Code 658
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Más ejemplares

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Principles of Marketing: Learning Guide

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780130405012 / 0130405019
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.48
EUR 10.60 enviando a USA

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Descripción:
Pearson. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 20.48
EUR 10.60 enviando a USA
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Principles of Marketing: Learning Guide

de Philip Kotler

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780130405012 / 0130405019
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.89
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall. Used - Good. Good condition. 9th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 18.89
EUR 3.77 enviando a USA
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Principles of Marketing: Learning Guide

de Philip Kotler

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780130405012 / 0130405019
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.28
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall, 2002-03-28. Paperback. Good.
Precio
EUR 54.28
Envío gratuito a USA
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Principles of Marketing

de Philip Kotler

  • Usado
Estado
Used
ISBN 10 / ISBN 13
9780130405012 / 0130405019
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.15
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Prentice-Hall , pp. 376 1st Edition . Papeback. Used.
Precio
EUR 58.15
EUR 3.77 enviando a USA
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PRINCIPLES OF MARKETING: LEARNING GUIDE

de PHILIP KOTLER,

  • Nuevo
  • Tapa blanda
  • First
Estado
New
Edición
1st
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780130405012 / 0130405019
Cantidad disponible
4
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.52
EUR 9.45 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall, 2002. 1st. Paperback. New/New.
Precio
EUR 59.52
EUR 9.45 enviando a USA