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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications Tapa blanda - 2006

de Kenneth E. Clow; Donald E. Baack

Detalles

  • Título Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
  • Autor Kenneth E. Clow; Donald E. Baack
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición International Ed
  • Páginas 515
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ
  • Fecha de publicación 2006-04
  • Ilustrado
  • ISBN 9780131866225 / 0131866222
  • Peso 2.42 libras (1.10 kg)
  • Dimensiones 10.84 x 8.6 x 0.77 pulgadas (27.53 x 21.84 x 1.96 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising, Communication in marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2005053527
  • Dewey Decimal Code 659.1
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications: United States Edition

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications: United States Edition

de Baack, Donald E.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.25
EUR 10.24 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.25
EUR 10.24 enviando a USA
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications (3rd Edition)
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications (3rd Edition)

de Clow, Kenneth E., Baack, Donald E.

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall. Used - Good. Good condition. 3rd edition.
Precio
EUR 4.67
EUR 3.77 enviando a USA
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Kenneth E. Clow; Donald E. Baack

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.64
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2006. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.64
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Clow, Kenneth E., Baack, Donald E

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 7.24
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.24
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

de Clow, Kenneth E.

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Grandview Heights, Ohio, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.35
EUR 3.30 enviando a USA

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Good. All orders ship SAME or NEXT business day. Expedited shipments will be received in 1-5 business days within the United States. We proudly ship to APO/FPO addresses. 100% Satisfaction Guaranteed!
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EUR 12.35
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications (3rd Edition)
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications (3rd Edition)

de Clow, Kenneth E.; Baack, Donald E

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Sugar Land, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 13.21
EUR 5.65 enviando a USA

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Prentice Hall, 2006-04-01. Paperback. Like New. Need it urgently? Upgrade to Expedited. In stock and we ship daily on weekdays & Saturdays.
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications: United States Edition
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Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications: United States Edition

de Kenneth E. Clow et Donald E. Baack

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
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Precio
EUR 25.06
EUR 11.33 enviando a USA

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Pearson, 2007. Paperback. Good. Former library book. Slightly creased cover. Dog-eared pages. Edition 2007. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
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EUR 25.06
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Integrated Advertising, Promotion, And Marketing Communications
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Integrated Advertising, Promotion, And Marketing Communications

de Clow, Kenneth E.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
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Precio
EUR 42.34
Envío gratuito a USA

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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.34
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Integrated Advertising, Promotion, & Marketing Communications, 3rd
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Integrated Advertising, Promotion, & Marketing Communications, 3rd

de Clow, Kenneth E.;Baack, Donald

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good Condition
Edición
3rd Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 99.11
EUR 5.99 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2007. 3rd Edition. Softcover. Good Condition. The text has highlighting, the cover has light wear with soiling and small tears on the lower front and back hinge. Quantity Available: 1. ISBN: 0131866222. ISBN/EAN: 9780131866225. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560795977. . 9780131866225
Precio
EUR 99.11
EUR 5.99 enviando a USA
Integrated Advertising, Promotion, & Marketing Communications, 3rd
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Integrated Advertising, Promotion, & Marketing Communications, 3rd

de Clow, Kenneth E.;Baack, Donald

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good Condition
Edición
3rd Edition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131866225 / 0131866222
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 99.11
EUR 5.99 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2007. 3rd Edition. Softcover. Good Condition. The text has highlighting, the cover has light wear with soiling and a crease down the front. Quantity Available: 1. ISBN: 0131866222. ISBN/EAN: 9780131866225. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560795976. . 9780131866225
Precio
EUR 99.11
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