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Principles of Marketing
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Principles of Marketing Tapa dura - 1996

de Philip Kotler; Gary Armstrong (With)


Información de la editorial

Widely hailed for its practical and enjoyable style, this comprehensive introduction to modern marketing shows students how to apply the basic concepts and practices of modern marketing as they are used in a wide variety of settings--in product and service firms, consumer and business markets, profit and nonprofit organizations, and small and large businesses.

Detalles

  • Título Principles of Marketing
  • Autor Philip Kotler; Gary Armstrong (With)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 7th
  • Páginas 1
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall, Lebanon, Indiana, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1996-01
  • ISBN 9780131902084 / 0131902083
  • Peso 3.93 libras (1.78 kg)
  • Dimensiones 11.22 x 8.59 x 1.39 pulgadas (28.50 x 21.82 x 3.53 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 95032226
  • Dewey Decimal Code 658.8
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Principles of Marketing (7th Edition)
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Principles of Marketing (7th Edition)

de Kotler, Philip

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.44
EUR 3.31 enviando a USA

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Descripción:
Prentice Hall College Div. hardcover. Very Good. 1x8x11. Has some shelf wear, highlighting, underlining and/or writing. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 2.44
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Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Kotler, Philip;Armstrong, Gary

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Edición
Seventh Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67
EUR 4.49 enviando a USA

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Descripción:
Lebanon, Indiana, U.S.A.: Prentice Hall, 1996. Gloss pictorial boards have light edgewear. We found no markings in text. This book may require extra charges for Priority or International shipping. . Seventh Edition. Hard Cover. Good/No Jacket. 4to - over 9¾" - 12" tall.
Precio
EUR 5.67
EUR 4.49 enviando a USA
Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Kotler, Philip

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.70
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall, 1996. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.70
Envío gratuito a USA
Principles of Marketing

Principles of Marketing

de Gary Armstrong; Philip Kotler

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.70
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 1995. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.70
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Principles of Marketing (7th Edition)
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Principles of Marketing (7th Edition)

de Kotler, Philip, Armstrong, Gary

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.24
EUR 3.77 enviando a USA

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Prentice Hall College Div. Used - Good. Good condition. 7th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 9.24
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Principles of Marketing (7th Edition)
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Principles of Marketing (7th Edition)

de Kotler, Philip; Armstrong, Gary

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.03
EUR 5.15 enviando a USA

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Prentice Hall College Div, 1996-01-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 59.03
EUR 5.15 enviando a USA
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PRINCIPLES OF MARKETING

de KOTLER, ARMSTRONG ,

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
New
Edición
7th
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.52
EUR 9.45 enviando a USA

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Prentice Hall, 1996. 7th. Hardcover. New/New.
Precio
EUR 59.52
EUR 9.45 enviando a USA
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PRINCIPLES OF MARKETING

de KOTLER, ARMSTRONG ,

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
UsedLikeNew
Edición
7th
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.52
EUR 9.45 enviando a USA

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Prentice Hall, 1996. 7th. Hardcover. UsedLikeNew/UsedLikeNew.
Precio
EUR 59.52
EUR 9.45 enviando a USA
Principles Of Marketing
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Principles Of Marketing

de Kotler, Armstrong ,

  • Nuevo
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.68
EUR 4.72 enviando a USA

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Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 59.68
EUR 4.72 enviando a USA
Principles of Marketing
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Principles of Marketing

de Philip Kotler

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131902084 / 0131902083
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 89.33
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Descripción:
Prentice-Hall , pp. 122 7th Edition . Hardback. Used.
Precio
EUR 89.33
EUR 3.77 enviando a USA