Ir al contenido

No hay imagen
No hay imagen

International Marketing: A Cultural Approach Tapa blanda - 1993

de Jean-Claude Usunier


Detalles

  • Título International Marketing: A Cultural Approach
  • Autor Jean-Claude Usunier
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Páginas 496
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall
  • Fecha de publicación May 1993
  • ISBN 9780131945807 / 0131945807
  • Peso 1.7 libras (0.77 kg)
  • Dimensiones 9.21 x 6.86 x 0.95 pulgadas (23.39 x 17.42 x 2.41 cm)
  • Library of Congress subjects Intercultural communication, International business enterprises - Social
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 92033999
  • Dewey Decimal Code 658.848
Ir arriba

Más ejemplares

No hay imagen

International Marketing: A Cultural Approach

de Usunier, Jean-Claude

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131945807 / 0131945807
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.16
EUR 15.07 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 1993. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,850grams, ISBN:9780131945807
Precio
EUR 4.16
EUR 15.07 enviando a USA
No hay imagen

International Marketing: A Cultural Approach

de Usunier, J.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131945807 / 0131945807
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.28
EUR 15.07 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 1993. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,850grams, ISBN:9780131945807
Precio
EUR 4.28
EUR 15.07 enviando a USA
No hay imagen

International Marketing: A Cultural Approach

de Usunier, J.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131945807 / 0131945807
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.28
EUR 15.07 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 1993. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,850grams, ISBN:9780131945807
Precio
EUR 4.28
EUR 15.07 enviando a USA
No hay imagen

International Marketing: A Cultural Approach

de Usunier, Jean-Claude

  • Usado
  • near fine
Estado
Usado - Near Fine
ISBN 10 / ISBN 13
9780131945807 / 0131945807
Cantidad disponible
1
Librería
Tokyo, Japan
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.92
EUR 11.21 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
New York: Prentice Hall, 1993. Near Fine. This book brings together two currents in the management literature. One de als with marketing and market research; the other deals with culture and or ganizations. The cultural variable relating to national culture has been so mewhat neglected in the theory and practice of international trade. This bo ok seeks to redress this gap by adopting a cultural approach to internation al marketing. There are two dimensions to this approach: one, a cross-cultu ral view, comparing national marketing systems. The other, an intercultural view, centering on the interaction between people of different cultures. T hus it provides readers with a framework for developing a commerce-based cu ltural awareness and is a training tool for those wishing to improve their abilities in the area of international marketing.
Precio
EUR 14.92
EUR 11.21 enviando a USA
No hay imagen

International Marketing: A Cultural Approach

de Usunier, Jean-Claude

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780131945807 / 0131945807
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 65.67
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 65.67
Envío gratuito a USA