Descripción:
Prentice Hall, 1997. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1400grams, ISBN:9780132631204
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Detalles
- Título Marketing: An Introduction
- Autor Philip Kotler Gary Armstrong
- Encuadernación Tapa blanda
- Edición International 2
- Páginas 575
- Editorial Prentice /hall International
- Fecha de publicación 1996
- ISBN 9780132631204
Más ejemplares
Marketing: An Introduction
de Kotler, P. and Armstrong, G.
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780132631204 / 0132631202
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
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EUR 2.99EUR 15.26 enviando a USA
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Marketing: An Introduction
de Philip Kotler et Gary Armstrong
- Usado
- Bien
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780132631204 / 0132631202
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Pearson Education (US), 1997. Paperback. Good. Former library book. Slightly creased cover. Edition 1997. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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