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Marketing
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Marketing Tapa blanda - 2012 - 11th Edición

de Gary Armstrong; Philip Kotler


Información de la editorial

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Detalles

  • Título Marketing
  • Autor Gary Armstrong; Philip Kotler
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 11th
  • Edición 11
  • Páginas 672
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall, USA
  • Fecha de publicación 2012-01
  • Ilustrado
  • ISBN 9780132744034 / 0132744031
  • Peso 2.6 libras (1.18 kg)
  • Dimensiones 10.8 x 8.3 x 0.9 pulgadas (27.43 x 21.08 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2011042944
  • Dewey Decimal Code 658.8
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Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Eugene , Oregon, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Pearson College Div. Used - Acceptable. paperback The item is fairly worn but still readable. Signs of wear include aesthetic issues such as scratches, worn covers, damaged binding. The item may have identifying markings on it or show other signs of previous use. May have page creases, creased spine, bent cover or markings inside. Packed with care, shipped promptly.
Precio
EUR 4.71
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Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

de Kotler, Philip,Armstrong, Gary

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Conway, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
EUR 2.83 enviando a USA

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Descripción:
Pearson College Div, 2012-01-21. Paperback. Good. 0.9000 in x 10.7000 in x 8.4000 in. Used books may not include access codes or one time use codes. Proven Seller with Excellent Customer Service. Choose expedited shipping and get it FAST.
Precio
EUR 4.71
EUR 2.83 enviando a USA
Marketing: An Introduction
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Marketing: An Introduction

de Kotler, Philip,Armstrong, Gary

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Conway, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71
EUR 2.83 enviando a USA

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Pearson College Div, 2012-01-21. Paperback. Acceptable. 0.9000 in x 10.7000 in x 8.4000 in. Used books may not include access codes or one time use codes. Proven Seller with Excellent Customer Service. Choose expedited shipping and get it FAST.
Precio
EUR 4.71
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Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2012. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA
Marketing

Marketing

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall, 2012. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.24
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Marketing : An Introduction

Marketing : An Introduction

de Gary Armstrong; Philip Kotler

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.24
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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2012. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.24
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Marketing : An Introduction
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Marketing : An Introduction

de Kotler, Philip, Armstrong, Gary

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.91
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Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.91
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Marketing: An Introduction (11th Edition)
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Marketing: An Introduction (11th Edition)

de Armstrong, Gary, Kotler, Philip

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.49
EUR 3.77 enviando a USA

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Descripción:
Pearson College Div. Used - Good. Good condition. 11th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 7.49
EUR 3.77 enviando a USA
Marketing: An Introduction (11th Edition)
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Marketing: An Introduction (11th Edition)

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.08
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Prentice Hall, 2012-01-21. Paperback. Good.
Precio
EUR 8.08
Envío gratuito a USA
Marketing An Introduction by Gary Armstrong
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing An Introduction by Gary Armstrong

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780132744034 / 0132744031
Cantidad disponible
2
Librería
Boca Raton, Florida, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.27
EUR 5.66 enviando a USA

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Prentice Hall, 2012-01-21. Paperback. Good. 10x8x0. This listing is for (Marketing: An Introduction (11th Edition)). This edition is very similar to ISBN 013414953X and 0135204437 and 0135193192 and 0135192129 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 14 days of delivery for a full refund.
Precio
EUR 12.27
EUR 5.66 enviando a USA