Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company Tapa dura - 2015 - 2nd Edición
de Leonard Lodish; Howard Morgan; Shellye Archambeau
Detalles
- Título Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
- Autor Leonard Lodish; Howard Morgan; Shellye Archambeau
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 2nd
- Edición 2
- Páginas 400
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Pearson FT Press
- Fecha de publicación 2015-07
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780133993332 / 0133993337
- Peso 1.4 libras (0.64 kg)
- Dimensiones 9.6 x 6.2 x 1 pulgadas (24.38 x 15.75 x 2.54 cm)
- Library of Congress subjects Marketing - Management, Business enterprises - Management
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2015937237
- Dewey Decimal Code 658.8
Más ejemplares
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Babin, Jeffrey
- Usado
- very good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Very Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 8.71EUR 10.13 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 8.71
EUR 10.13
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Lodish, Leonard; Morgan, Howard; Archambeau, Shellye; Babin, Jeffrey
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Book in good condition.
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Santa Clarita, California, United States
- Precio
-
EUR 21.70EUR 17.36¡Ahorra EUR 4.34!EUR 4.72 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press. hardcover. Book in good condition. . 1x6x9. Clean pages with no markings. Minor wear on edges and corners. Ask for Photos!Textbooks may not include supplemental items i.e. CDs, access codes etc.
Precio
EUR 21.70EUR 17.36
¡Ahorra EUR 4.34
!
EUR 4.72
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works : How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Archambeau, Shellye, Morgan, Howard, Babin, Jeffrey, Lodish, Leonard
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 18.68Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 18.68
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Lodish, Leonard; Morgan, Howard; Archambeau, Shellye; Babin, Jeffrey
- Usado
- Aceptable
- Estado
- Usado - Acceptable
- Edición
- 2
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Philadelphia, Pennsylvania, United States
- Precio
-
EUR 19.96Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press. 2. Acceptable. Acceptable. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 19.96
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Lodish, Leonard; Morgan, Howard; Archambeau, Shellye; Babin, Jeffrey
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used: Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 27.93Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press, 2015-07-06. Hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 27.93
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company (2nd Edition)
de Lodish, Leonard M.; Morgan, Howard L.; Archambeau, Shellye; Babin, Jeffrey
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
East Grand Rapids, Michigan, United States
- Precio
-
EUR 36.13EUR 4.68 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press, 2015-07-16. Hardcover. New. NEW!! Orders ship same or next business day w/ free tracking. Choose Expedited shipping for fastest (2-6 business day) delivery. Satisfaction Guaranteed!
Precio
EUR 36.13
EUR 4.68
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works
de Leonard Lodish,Howard Morgan,Shellye Archambeau,Jeffrey Babin
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 49.65EUR 9.45 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Hardback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Discover new entrepreneurial marketing strategies and techniques for supercharging profits now, and sustaining competitive advantage for years to come! Marketing That Works, Second Edition delivers a comprehensive portfolio of high-valu
Precio
EUR 49.65
EUR 9.45
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Lodish, Leonard M./ Morgan, Howard L./ Archambeau, Shellye/ Babin, Jeffrey
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 52.04EUR 11.82 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Ft Pr, 2015. Hardcover. New. 2nd edition. 376 pages. 9.25x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 52.04
EUR 11.82
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Lodish, Leonard
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used:Good
- Edición
- 2
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, United States
- Precio
-
EUR 69.58Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press, 2015-07-06. 2. hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 69.58
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
de Lodish, Leonard; Morgan, Howard; Archambeau, Shellye; Babin, Jeffrey
- Usado
- good
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780133993332 / 0133993337
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Franklin Lakes, New Jersey, United States
- Precio
-
EUR 77.46EUR 3.69 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press, 2015-07-06. Hardcover. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLYNO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Emailed Tracking
Precio
EUR 77.46
EUR 3.69
enviando a USA