Descripción:
Pearson Education, 2015. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance Tapa dura - 2015 - 3rd Edición
de Paul Farris; Neil Bendle; Phillip Pfeifer
Detalles
- Título Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
- Autor Paul Farris; Neil Bendle; Phillip Pfeifer
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 3rd
- Edición 3
- Páginas 464
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Pearson FT Press
- Fecha de publicación 2015-09
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780134085968 / 0134085965
- Peso 1.95 libras (0.88 kg)
- Dimensiones 9.2 x 7 x 1.3 pulgadas (23.37 x 17.78 x 3.30 cm)
- Library of Congress subjects Performance - Measurement, Statistics
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2015943269
- Dewey Decimal Code 658.83
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
de Neil Bendle; Paul Farris; David Reibstein; Phillip Pfeifer
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.72Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 5.72
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
de Farris, Paul; Bendle, Neil; Pfeifer, Phillip
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.72Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson FT Press, 2015. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.72
Envío gratuito a USA
Marketing Metrics : The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance
de David J. Reibstein; Neil Bendle; Paul Farris; Phillip E. Pfeifer
- Usado
- as new
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.72Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson Education, 2015. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.72
Envío gratuito a USA
Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
de Paul Farris; David Reibstein; Neil Bendle; Phillip Pfeifer
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 5.72Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson Education, 2015. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.72
Envío gratuito a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics : The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
de Bendle, Neil, Farris, Paul, Pfeifer, Phillip, Reibstein, David
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 7.65Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.65
Envío gratuito a USA
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
de Reibstein, David
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 13.07EUR 10.27 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 13.07
EUR 10.27
enviando a USA
Los clientes que buscan ISBN 9780134085968 podrían también estar interesados en este artículo:
Ed. Int.
MARKETING METRICS, 3rd ed.
de Farris ET ALL
- Nuevo
- Tapa blanda
- Atención
- Edición internacional
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Fort Worth, Texas, United States
- Precio
-
EUR 10.65EUR 12.31 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Pearson. Softcover. Brand New. International Edition - ISBN number and front cover may be different, but CONTENTS are same as the US edition. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Precio
EUR 10.65
EUR 12.31
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
- Usado
- Aceptable
- Estado
- Usado - Aceptable
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Artesia, California, United States
- Precio
-
EUR 11.41EUR 2.84 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible. A
Precio
EUR 11.41
EUR 2.84
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Artesia, California, United States
- Precio
-
EUR 11.55EUR 2.84 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
Used - Good. IMP: Used Good- Used items do not include CD-ROM, ACCESS CODE or companion materials, regardless of what is stated in item title. We ship from multiple locations. Prompt customer service. A
Precio
EUR 11.55
EUR 2.84
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
de Farris, Paul
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 27.30Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 27.30
Envío gratuito a USA