Ir al contenido

Services Marketing
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Services Marketing Tapa dura - 1996 - 3rd Edición

de Christopher H. Lovelock


Información de la editorial

Combining conceptual rigour with real-world examples and practical applications, this combination text/reader/casebook explores both concepts and techniques of marketing for a broad range of service categories and industries. The book categorizes services, rather than just highlighting generic differences between goods and services and shows that different categories of services face distinctive marketing problems. It features coverage of many service industries. Services Marketing outlines strong conceptual frameworks and models in a user-friendly way, which is international in emphasis, for example international cases such as EuroDisney, Singapore Airlines, British Telecom, Lausanne Tourist Office, Federal Express Business Logistics Services, Air BP.

Detalles

  • Título Services Marketing
  • Autor Christopher H. Lovelock
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 3rd
  • Edición 3
  • Páginas 600
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prentice Hall, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1996-01
  • ISBN 9780134558417 / 0134558413
  • Peso 2.43 libras (1.10 kg)
  • Dimensiones 9.58 x 7.35 x 1.45 pulgadas (24.33 x 18.67 x 3.68 cm)
  • Library of Congress subjects Service industries - Marketing, Professions - Marketing
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 95050896
  • Dewey Decimal Code 658.8
Ir arriba

Más ejemplares

SERVICES MARKETING
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

SERVICES MARKETING

de CHRISTOPHER H. LOVELOCK ,

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
UsedLikeNew
Edición
3rd
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780134558417 / 0134558413
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 59.20
EUR 9.40 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Prentice Hall, 1996. 3rd. Hardcover. UsedLikeNew/UsedLikeNew.
Precio
EUR 59.20
EUR 9.40 enviando a USA