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Marketing: An Introduction and MyMarketingLab Package, 9th Edition
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Marketing: An Introduction and MyMarketingLab Package, 9th Edition Tapa blanda - 2008 - 9th Edición

de Armstrong, Gary; Kotler, Philip


Información de la editorial

For undergraduate courses in Principles of Marketing. This best-selling, brief introduction to marketing teaches students marketing using a customer value framework.

Detalles

  • Título Marketing: An Introduction and MyMarketingLab Package, 9th Edition
  • Autor Armstrong, Gary; Kotler, Philip
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 9th
  • Edición 9
  • Páginas 400
  • Editorial Prentice Hall
  • Fecha de publicación 2008-08
  • ISBN 9780138157180
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Marketing: An Introduction and MyMarketingLab Package, 9th Edition

de Add Armstrong, Gary

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780138157180 / 0138157189
Cantidad disponible
1
Librería
Phoenix, Arizona, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 72.76
EUR 3.75 enviando a USA

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Descripción:
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