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Television Is the New Television: The Unexpected Triumph of Old Media in the
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Television Is the New Television: The Unexpected Triumph of Old Media in the Digital Age Tapa blanda - 2017

de Michael Wolff


Detalles

  • Título Television Is the New Television: The Unexpected Triumph of Old Media in the Digital Age
  • Autor Michael Wolff
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición Unabridged
  • Páginas 224
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Portfolio
  • Fecha de publicación 2017-02
  • ISBN 9780143108924 / 0143108921
  • Peso 0.39 libras (0.18 kg)
  • Dimensiones 8 x 5.25 x 0.57 pulgadas (20.32 x 13.34 x 1.45 cm)

Acerca del autor

MICHAEL WOLFF is the author of Burn Rate (1998) and The Man Who Owns the News (2008), among other acclaimed books. He has written about the intersection of media, technology, and business for more than 25 years, for many outlets including Vanity Fair, USA Today, New York Magazine, the Guardian, Adweek, and Newser.
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de Wolff, Michael

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780143108924 / 0143108921
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 3.33
EUR 10.27 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
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Television Is the New Television: The Unexpected Triumph of Old Media in the Digital Age

de Michael Wolff

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780143108924 / 0143108921
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
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EUR 14.55
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Television Is the New Television: The Unexpected Triumph of Old Media in the Digital Age

de Wolff, Michael

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780143108924 / 0143108921
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
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EUR 36.25
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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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