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Strategic Advertising Management
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Strategic Advertising Management Tapa blanda - 2012 - 4th Edición

de Percy, Larry; Rosenbaum-Elliott, Richard


Información de la editorial

Integrating theory with application and presenting numerous real-life examples, Strategic Advertising Management, Fourth Edition, offers a systematic look at advertising within a theoretical and strategic planning framework. Authors Larry Percy and Richard Rosenbaum-Elliott present an overview of "how advertising works," discuss what is required from a manager in order to develop an effective communication plan, and equip students with the skills necessary for successfully applying strategy to various processes in advertising. A Companion Website includes resources for students and instructors.

Detalles

  • Título Strategic Advertising Management
  • Autor Percy, Larry; Rosenbaum-Elliott, Richard
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 4th
  • Edición 4
  • Páginas 389
  • Idioma ENG
  • Editorial Oxford University Press, New Delhi
  • Fecha de publicación 2012-05
  • ISBN 9780199605583
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Strategic Advertising Management
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Strategic Advertising Management

de Percy, L. and Rosenbaum-Elliott, R.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.43
EUR 15.07 enviando a USA

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Descripción:
Oxford University Press, 2012. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,950grams, ISBN:9780199605583
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EUR 4.43
EUR 15.07 enviando a USA
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de Percy, L. and Rosenbaum-Elliott, R.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.43
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Strategic Advertising Management

de Percy, L. and Rosenbaum-Elliott, R.

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  • Tapa blanda
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Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.43
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Strategic Advertising Management
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Strategic Advertising Management

de Pearcy, L. & Rosenbaum-Elliott, R.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.76
EUR 15.07 enviando a USA

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Oxford University Press, 2012. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1050grams, ISBN:9780199605583
Precio
EUR 4.76
EUR 15.07 enviando a USA
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de Pearcy, L. & Rosenbaum-Elliott, R.

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  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 4.76
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EUR 4.76
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de Pearcy, L. & Rosenbaum-Elliott, R.

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  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
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EUR 4.76
EUR 15.07 enviando a USA

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Strategic Advertising Management

de Rosenbaum-Elliott, Richard, Percy, Larry

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
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1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.65
EUR 9.40 enviando a USA

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Oxford University Press, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.65
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de Rosenbaum-Elliott, Richard, Percy, Larry

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
3
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.55
EUR 9.40 enviando a USA

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Oxford University Press, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.55
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de Larry Percy; Richard Rosenbaum-Elliott

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.53
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Oxford University Press, Incorporated, 2012. Paperback. Good. Disclaimer:Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.53
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de Rosenbaum-Elliott, Richard, Percy, Larry

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780199605583 / 0199605580
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.56
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Oxford University Press, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 20.56
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