Ir al contenido

The Discipline of Market Leaders
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders Tapa blanda - 1997

de Michael Treacy; Fred Wiersema

New in paperback--the bold new strategy for reinventing competition, written by the authors of the popular Reengineering the Corporation. Treacy and Wiersma describe in detail how companies such as Wal-Mart, Southwest Airlines, Charles Schwab, and Intel are creating havoc for their competitors by raising and reshaping customers' value expectations.


Detalles

  • Título The Discipline of Market Leaders
  • Autor Michael Treacy; Fred Wiersema
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición Expanded
  • Páginas 224
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Basic Books (AZ), Reading, Massachusetts, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1997-01
  • Ilustrado
  • Features Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780201407198 / 0201407191
  • Peso 0.4 libras (0.18 kg)
  • Dimensiones 8.2 x 5.3 x 0.7 pulgadas (20.83 x 13.46 x 1.78 cm)
  • Nivel de lectura 1170
  • Library of Congress subjects Competition, Customer services
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 98100603
  • Dewey Decimal Code 658.8

Acerca del autor

Michael Treacy is the President and founder of Treacy & Company. He is the author of Double Digit Growth: How Companies Achieve It No Matter What and a frequent contributor to the Harvard Business Review. Formerly a Professor of Management at the Sloan School of Management at the Massachusetts Institute of Technology, Mr. Treacy has a PhD from the MIT Sloan School of Management and an engineering degree from the University of Toronto.

Fred Wiersema is a business strategist and the author of The New Market Leaders: Who's Winning and How in the Battle for Customers, among other books. He received his PhD in business administration from Harvard.

Ir arriba
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Michael Treacy, Fred Wiersema

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.93
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books. Used - Good. A sound copy with only light wear. Overall a solid copy at a great price!
Precio
EUR 0.93
EUR 2.80 enviando a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Michael Treacy, Fred Wiersema

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.93
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 0.93
EUR 2.80 enviando a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Michael Treacy, Fred Wiersema

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.93
EUR 2.80 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 0.93
EUR 2.80 enviando a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael,Wiersema, Fred

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
1
Librería
West Mifflin, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.25
EUR 4.20 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1/10/1997 12:00:01 A. paperback. Good. 0.6299 in x 8.0709 in x 5.3937 in.
Precio
EUR 1.25
EUR 4.20 enviando a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
2
Librería
Imperial, Missouri, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.43
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.43
Envío gratuito a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael; Wiersema, Fred

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
3
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.78
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1997-01-10. Paperback. Good. 8x5x0.
Precio
EUR 4.78
Envío gratuito a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael; Wiersema, Fred

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
3
Librería
Memphis, Tennessee, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.78
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1997-01-10. Paperback. Acceptable. 8x5x0.
Precio
EUR 4.78
Envío gratuito a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael; Wiersema, Fred

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
5
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1997-01-10. Paperback. Good. 8x5x0.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael; Wiersema, Fred

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
5
Librería
Kingwood, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1997-01-10. Paperback. Good. 8x5x0.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA
The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market

de Treacy, Michael; Wiersema, Fred

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780201407198 / 0201407191
Cantidad disponible
3
Librería
Houston, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1997-01-10. Paperback. Acceptable. 131x84x11.
Precio
EUR 4.81
Envío gratuito a USA