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Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive
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Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage Tapa dura - 1996

de Richard Whiteley; Diane Hessan (With)


Detalles

  • Título Customer-Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage
  • Autor Richard Whiteley; Diane Hessan (With)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Páginas 288
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Basic Books (AZ), New York, NY
  • Fecha de publicación 1996
  • Ilustrado
  • ISBN 9780201479676 / 0201479672
  • Peso 1.32 libras (0.60 kg)
  • Dimensiones 9.46 x 6.34 x 1.12 pulgadas (24.03 x 16.10 x 2.84 cm)
  • Nivel de lectura 1250
  • Library of Congress subjects Strategic planning, Competition
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 95051041
  • Dewey Decimal Code 658.812
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.69
EUR 2.82 enviando a USA

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Descripción:
Basic Books. Used - Very Good. . good. All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 1.69
EUR 2.82 enviando a USA
Diane Hessan,Richard Whiteley (Hardcover, 1996)
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Diane Hessan,Richard Whiteley (Hardcover, 1996)

de Customer Centered Growth

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Gilbertsville, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.81
EUR 4.08 enviando a USA

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Descripción:
Hardcover. GOOD. No dust jacket
Precio
EUR 2.81
EUR 4.08 enviando a USA
Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.82
EUR 5.96 enviando a USA

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. Hardcover. Very Good Condition. never used, all pages clean Quantity Available: 1. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE429146366. . 9780201479676
Precio
EUR 2.82
EUR 5.96 enviando a USA
Diane Hessan,Richard Whiteley (Hardcover, 1996)
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Diane Hessan,Richard Whiteley (Hardcover, 1996)

de Customer Centered Growth

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Gilbertsville, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.52
EUR 4.08 enviando a USA

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Descripción:
Hardcover. LIKE_NEW. Includes dust jacket as pictured!
Precio
EUR 3.52
EUR 4.08 enviando a USA
Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.62
EUR 3.75 enviando a USA

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Descripción:
Basic Books. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 4.62
EUR 3.75 enviando a USA
Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard

  • Usado
  • Firmado
Estado
Usado - Collectible - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69
EUR 3.75 enviando a USA

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Descripción:
Basic Books. Collectible - Very Good. Signed Copy Collectible - Very Good. Good dust jacket. Signed/Inscribed by Hessan on front endpage.
Precio
EUR 4.69
EUR 3.75 enviando a USA
Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard

  • Usado
  • Firmado
Estado
Usado - Collectible - Acceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69
EUR 3.75 enviando a USA

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Descripción:
Basic Books. Collectible - Acceptable. Signed Copy Collectible - Acceptable. Acceptable dust jacket. Signed/Inscribed by author on front endpage. Highlighting inside.
Precio
EUR 4.69
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage
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Customer-centered Growth: Five Proven Strategies For Building Competitive Advantage

de Richard Whiteley

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.81
EUR 3.75 enviando a USA

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Descripción:
Basic Books, 4/7/1996. First Edition. Hardcover. Very Good. 9x6x0. Stated First Printing.First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition!
Precio
EUR 6.81
EUR 3.75 enviando a USA
Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage
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Customer Centered Growth: Five Proven Strategies for Building Competitive Advantage

de Whiteley, Richard; Hessan, Diane

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good Condition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
2
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.51
EUR 5.96 enviando a USA

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Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1996. Hardcover. Good Condition. Text is unmarked.Som shelf wear otherwise Near new. Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. ISBN: 0201479672. ISBN/EAN: 9780201479676. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE566934460. . 9780201479676
Precio
EUR 7.51
EUR 5.96 enviando a USA
CUSTOMER CENTERED GROWTH: FIVE PROVEN STRATEGIES FOR BUILDING COMPETITIVE ADVANTAGE
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CUSTOMER CENTERED GROWTH: FIVE PROVEN STRATEGIES FOR BUILDING COMPETITIVE ADVANTAGE

de Whiteley, Richard and Hessan, Diane

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Fine in dust jacket
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201479676 / 0201479672
Cantidad disponible
1
Librería
Los Altos Hills, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.56
EUR 2.81 enviando a USA

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Descripción:
Reading MA: Addison-Wesley, 1996. Hardcover. Fine in dust jacket. octavo. Second Printing Includes a `toolkit' with charts, graphs and forms implementing the core concepts
Precio
EUR 10.56
EUR 2.81 enviando a USA