Descripción:
Addison-Wesley, 1990. Paperback. Good. Addison-Wesley, 1990. Good. , Paperback, Ex-library. Text clean. 390 pages. Out-of-print and antiquarian booksellers since 1933. We pack and ship with care.
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The Marketing Challenge of 1992 Tapa blanda - 1990
de John A. Quelch, Robert D. Buzzell, Eric R. Salama
Detalles
- Título The Marketing Challenge of 1992
- Autor John A. Quelch, Robert D. Buzzell, Eric R. Salama
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas Pages:390
- Editorial Addison-Wesley
- Fecha de publicación 1990
- ISBN 9780201515626
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The Marketing Challenge of 1992
de John A. Quelch
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780201515626 / 0201515628
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Foster, Rhode Island, United States
- Precio
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EUR 22.68EUR 6.57 enviando a USA
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The Marketing Challenge of 1992
de John A. Quelch, Robert D. Buzzell et Eric Salama
- Usado
- good
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Good
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780201515626 / 0201515628
- Cantidad disponible
- 1
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-
Morangis, France
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EUR 52.31EUR 11.34 enviando a USA
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Penguin Books Australia, 1992. Paperback. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Edition 1992. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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