Ir al contenido

The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management Tapa dura - 1993

de David Arnold

A complete resource on managing brand names, the most powerful strategy in marketing. Brand names are now recognized as major corporate assets. Marketing managers must know the best strategies for promoting brand-name products, and under the new tax laws, financial managers will have to learn to put a monetary value on trade names.


Detalles

  • Título The Handbook of Brand Management
  • Autor David Arnold
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición 1st Edition
  • Páginas 288
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Basic Books, Reading, MA
  • Fecha de publicación 1993-03-21
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780201632798 / 0201632799
  • Peso 1.2 libras (0.54 kg)
  • Dimensiones 9.5 x 6.4 x 1 pulgadas (24.13 x 16.26 x 2.54 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising - Brand name products - United, Brand name products - United States
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 92031025
  • Dewey Decimal Code 658.827

Reseñas en medios

Citas

  • Library Journal, 02/15/1993, Page 0

Acerca del autor

David Arnold, M.B.A., taught marketing and strategic management courses at the Ashbridge Management College, one of the U.K.'s leading business schools. His consulting clients have included Lloyds Bank, ICI Parts, Hoechst, and the Thames Water Authority. He is now a doctoral candidate at the Harvard Business School.
Ir arriba
The Handbook of Brand Management (The Economist Books)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management (The Economist Books)

de Arnold, David

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.44
EUR 3.27 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1993-03-20. hardcover. Very Good. 6x0x9. Has moderate shelf and/or corner wear. Great used condition.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 4.44
EUR 3.27 enviando a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Muy bueno
Edición
First Edition edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
LEXINGTON, Massachusetts, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.64
EUR 4.66 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Reading: Addison-Wesley, 1993. First Edition edition. Hardcover. Very Good/Very Good. 24.25 Cm. . Hardcover, very good condiiton, with lightly compressed, lightly slanted spine, ltly bumped corners. Book is ltly warped. Clean, tight, unmarked. Dj very good, lightly rubbed. Boards . ISBN: 0201632799. Catalogs: Sales & Marketing.
Precio
EUR 4.64
EUR 4.66 enviando a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.14
EUR 9.34 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.14
EUR 9.34 enviando a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good Condition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
6
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.61
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1993. Hardcover. Good Condition/Good. All pages clean and straight. Front and rear covers in fair condition. Multiple copies available this title. Quantity Available: 6. ISBN: 0201632799. ISBN/EAN: 9780201632798. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560716575. . 9780201632798
Precio
EUR 5.61
EUR 5.93 enviando a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
3
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.43
Envío gratuito a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good in Very Good dust jacket
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.38
EUR 7.47 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Reading, MA: Addison-Wesley. Good in Very Good dust jacket. 1992. Hardback. 0201632799 .
Precio
EUR 7.38
EUR 7.47 enviando a USA
The Handbook of Brand Management

The Handbook of Brand Management

de David Arnold

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.45
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Basic Books, 1993. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.45
Envío gratuito a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
Edition Unstated
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.41
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1993. Edition Unstated. Hardcover. Very Good Condition. Used very good. All pages clean. Some shelf wear. Quantity Available: 1. Category: Architecture; ISBN: 0201632799. ISBN/EAN: 9780201632798. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE527837907. . 9780201632798
Precio
EUR 8.41
EUR 5.93 enviando a USA
The Handbook of Brand Management
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management

de Arnold, David

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.41
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1993. Hardcover. Very Good Condition. All pages clean and crisp. Quantity Available: 1. ISBN: 0201632799. ISBN/EAN: 9780201632798. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE541272659. . 9780201632798
Precio
EUR 8.41
EUR 5.93 enviando a USA
The Handbook of Brand Management, 1st
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Handbook of Brand Management, 1st

de Arnold, David

  • Usado
  • as new
  • Tapa dura
  • First
Estado
Nuevo
Edición
1st Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780201632798 / 0201632799
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.01
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Perseus Books, New York, NY, 1993. 1st Edition. Hardcover. As New. Dust Jacket has wear and tear to lower front cover. 1st edition. Quantity Available: 1. Category: Art & Design; ISBN: 0201632799. ISBN/EAN: 9780201632798. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE462833534. . 9780201632798
Precio
EUR 14.01
EUR 5.93 enviando a USA