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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World Tapa dura - 2011 - 1st Edición
de Simon Mainwaring
Detalles
- Título We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
- Autor Simon Mainwaring
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 250
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Palgrave MacMillan, New York, New York, U.S.A.
- Fecha de publicación 2011-06
- ISBN 9780230110267 / 0230110266
- Peso 0.94 libras (0.43 kg)
- Dimensiones 9.47 x 6.42 x 0.9 pulgadas (24.05 x 16.31 x 2.29 cm)
- Library of Congress subjects Capitalism, Branding (Marketing)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2010048454
- Dewey Decimal Code 658.8
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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Mainwaring, Simon
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
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-
San Rafael, California, United States
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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Mainwaring, Simon
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Springdale, Arkansas, United States
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St. Martin's Press, 2011-06-07. Hardcover. Good. 1.0000 in x 9.1000 in x 6.4000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Mainwaring, Simon
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
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Palgrave MacMillan, 2011. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Mainwaring, Simon
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.01Envío gratuito a USA
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Palgrave MacMillan, 2011. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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de mainwaring, simon
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
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- 1
- Librería
-
RIVER FALLS, Wisconsin, United States
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Hard Cover. Palgrave Macmillan First Edition. Unless Listed in this decription, VG or Better.
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We First
de Mainwarning, Simon
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Edición
- First Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Southampton, Massachusetts, United States
- Precio
-
EUR 6.59EUR 4.71 enviando a USA
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New York: Palgrave Macmillan, 2011. First Edition. Very Good/Very Good minus DJ. 8vo = over 9". n/a. Printing Not Spec. Hardcover. Clean interior and exterior. Writing on title page. Strong and tight binding. DJ is matte with slight staining and wear.
Precio
EUR 6.59
EUR 4.71
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de Mainwaring, Simon
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
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- 1
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-
Mishawaka, Indiana, United States
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-
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Palgrave Macmillan Limited. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.97
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We First : How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Mainwaring, Simon
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Reno, Nevada, United States
- Precio
-
EUR 6.97Envío gratuito a USA
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Descripción:
Palgrave Macmillan Limited. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.97
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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Mainwaring, Simon
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Rockford, Illinois, United States
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We First: How Brands and Consumers Use Social Media to Build a Better World
de Simon Mainwaring
- Usado
- Aceptable
- Estado
- Usado - Aceptable
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230110267 / 0230110266
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Los Angeles, California, United States
- Precio
-
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Fine.
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