Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Decoding Modern Consumer Societies.
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Decoding Modern Consumer Societies Tapa dura - 2011
de H. Berghoff (Editor); U. Spiekermann (Editor)
Detalles
- Título Decoding Modern Consumer Societies
- Autor H. Berghoff (Editor); U. Spiekermann (Editor)
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 287
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Palgrave MacMillan
- Fecha de publicación 2011-12-15
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780230116627 / 0230116620
- Peso 1.3 libras (0.59 kg)
- Dimensiones 9.3 x 6.1 x 0.9 pulgadas (23.62 x 15.49 x 2.29 cm)
-
Temas
- Aspects (Academic): Economic
- Chronological Period: 20th Century
- Library of Congress subjects Consumption (Economics) - History, SOCIAL SCIENCE / Sociology / General
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2011047566
- Dewey Decimal Code 306.3
Más ejemplares
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Decoding Modern Consumer Societies
de Hartmut Berghoff
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230116627 / 0230116620
- Cantidad disponible
- 623
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 62.87EUR 9.46 enviando a USA
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Decoding Modern Consumer Societies
de Hartmut Berghoff
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
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- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230116627 / 0230116620
- Cantidad disponible
- 10
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 70.38EUR 11.77 enviando a USA
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Hardback. New. Drawing on a wide range of studies of Europe, the United States, Asia, and Africa, the contributions gathered here consider how political history, business history, the history of science, cultural history, gender history, intellectual history, anthropology, and even environmental history can help us decode modern consumer societies.
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Decoding Modern Consumer Societies (Worlds of Consumption)
de Berghoff, H. [Editor]; Spiekermann, U. [Editor];
- Nuevo
- Tapa dura
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- New
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780230116627 / 0230116620
- Cantidad disponible
- 5
- Librería
-
campbelltown, Florida, United States
- Precio
-
EUR 139.49EUR 14.14 enviando a USA
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Palgrave Macmillan. Hardcover. New. 9x6x0. Brand New Book in Publishers original Sealing
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EUR 139.49
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