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Empathetic Marketing: How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your
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Empathetic Marketing: How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers Tapa dura - 2012

de M. Ingwer

Detalles

  • Título Empathetic Marketing: How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers
  • Autor M. Ingwer
  • Encuadernación Tapa dura
  • Páginas 235
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Palgrave MacMillan
  • Fecha de publicación 2012-07-16
  • Features Bibliography, Dust Cover, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780230340275 / 023034027X
  • Peso 1.05 libras (0.48 kg)
  • Dimensiones 9.1 x 6.2 x 0.8 pulgadas (23.11 x 15.75 x 2.03 cm)
  • Library of Congress subjects Consumer behavior, Consumer satisfaction
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2011041705
  • Dewey Decimal Code 658.834

Acerca del autor

MARK INGWER Founder and managing partner of an international market research firm, Insight Consulting Group. His consulting work has been featured in Business Week, New York Times, Crain's, Brandweek, Chicago Tribune, Chicago Sun-Times, Admap, Bloomberg Markets, Product Management Today, Marketing News, and Advertising Age. He is a former Adjunct Professor at Northwestern Kellogg School of Management, USA.
Empathetic Marketing: How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

Empathetic Marketing: How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

de Ingwer, M.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
2
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.68
EUR 10.26 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 4.68
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Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

de Mark Ingwer

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.61
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2012. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.61
Envío gratuito a USA
Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

de Mark Ingwer

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.61
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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2012. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.61
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Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers

de Ingwer, Mark

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027x
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 6.85
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Descripción:
Palgrave Macmillan. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 6.85
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de Mark Ingwer

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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EUR 8.27
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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2012-05-22. Hardcover. Good.
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de Ingwer, M.

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
LONG BEACH, California, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 22.96
EUR 3.78 enviando a USA

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New. Spend Less, Read More.
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EUR 22.96
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de Ingwer, M.

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Fine in Fine dust jacket
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
Allentown, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 28.40
EUR 4.26 enviando a USA

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Descripción:
New York: Palgrave Macmillan. Fine in Fine dust jacket. 2012. First Edition. Hardcover. 023034027X . Clean, pristine, gift quality! Fast shipping, with tracking number provided. ; 9.40 X 6.10 X 1 inches; 235 pages .
Precio
EUR 28.40
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de Ingwer, M.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.47
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 28.47
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de Ingwer, Mark

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used:Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027X
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 31.01
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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2012-07-16. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 31.01
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de M. Ingwer

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230340275 / 023034027x
Cantidad disponible
324
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.13
EUR 9.57 enviando a USA

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Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Empathetic Marketing : How to Satisfy the 6 Core Emotional Needs of Your Customers.
Precio
EUR 54.13
EUR 9.57 enviando a USA