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Building Brand Authenticity: 7 Habits of Iconic Brands
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Building Brand Authenticity: 7 Habits of Iconic Brands Tapa dura - 2009 - 2009th Edición

de M. Beverland


Detalles

  • Título Building Brand Authenticity: 7 Habits of Iconic Brands
  • Autor M. Beverland
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 2009th
  • Edición 2009
  • Páginas 219
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Palgrave MacMillan
  • Fecha de publicación 2009-10-22
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9780230580312 / 0230580319
  • Peso 1.1 libras (0.50 kg)
  • Dimensiones 9.2 x 6.4 x 0.8 pulgadas (23.37 x 16.26 x 2.03 cm)
  • Library of Congress subjects Branding (Marketing), Brand name products
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2009047024
  • Dewey Decimal Code 658.8

Reseñas en medios

Citas

  • Choice, 11/01/2010, Page 0

Acerca del autor

MICHAEL BEVERLAND is Professor of Marketing at RMIT University, School of Economics, Finance and Marketing, Australia. Beverland is a recognized academic authority of the production and consumption of authenticity with highly cited publications appearing in prestigious journals such as Advances in Consumer Research, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising, Journal of Consumer Research, Journal of Management Studies, Journal of Product Innovation Management, and the European Journal of Marketing. He has also received several large competitive research grants from the Australian Research Council to examine aspects of branding and consumption. Beverland has spoken widely on authenticity on radio and been quoted regularly in the press. As well, he works with research agencies advising brands on delivering authentic experiences.
michael.beverland@rmit.edu.au; mbeverland@yahoo.com
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Building Brand Authenticity : 7 Habits of Iconic Brands
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Building Brand Authenticity : 7 Habits of Iconic Brands

de Beverland, Michael

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.43
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan Limited. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.43
Envío gratuito a USA
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de Beverland, Michael

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.47
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan Limited. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 8.47
Envío gratuito a USA
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Building Brand Authenticity : 7 Habits of Iconic Brands

de Michael Beverland

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.85
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2009. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.85
Envío gratuito a USA
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de Beverland, M.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.85
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Palgrave MacMillan, 2009. Hardcover. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 9.85
Envío gratuito a USA
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de Beverland, M

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.29
EUR 10.66 enviando a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
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EUR 17.29
EUR 10.66 enviando a USA
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de Beverland, M

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Edición
2009
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 14.71
Envío gratuito a USA

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Descripción:
MACMILLAN, 2009-10-22. 2009. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 14.71
Envío gratuito a USA
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de Beverland, M.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.71
EUR 10.21 enviando a USA

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Hardback. Very Good.
Precio
EUR 18.71
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de Beverland, M.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good (+) Book
Edición
Ex-library
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
Portland, Oregon, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 40.10
EUR 4.65 enviando a USA

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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2009 Book. Very Good (+) Book. Hardcover. Ex-library. 8vo - over 7¾ - 9¾" tall. Secure binding with clean pages. The jacket is attached to the book. Ex-library book with library stickers to cover and withdrawn stamp at the front endpaper. .
Precio
EUR 40.10
EUR 4.65 enviando a USA
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de Beverland, M.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.13
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.13
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Building Brand Authenticity : 7 Habits of Iconic Brands

de M. Beverland

  • Nuevo
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780230580312 / 0230580319
Cantidad disponible
372
Librería
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 135.79
EUR 9.52 enviando a USA

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Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Building Brand Authenticity : 7 Habits of Iconic Brands.
Precio
EUR 135.79
EUR 9.52 enviando a USA