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Operations Management: Improving Customer Service
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Operations Management: Improving Customer Service Tapa blanda - 1990 - 4th Edición

de Richard Schonberger


Detalles

  • Título Operations Management: Improving Customer Service
  • Autor Richard Schonberger
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Número de edición 4th
  • Edición 4
  • Páginas 144
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Irwin Professional Publishing
  • Fecha de publicación November 1990
  • ISBN 9780256098815 / 0256098816
  • Library of Congress subjects Production management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 90044669
  • Dewey Decimal Code 658.5
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Operations Management: Improving Customer Service
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Operations Management: Improving Customer Service

de Schonberger, Richard J., Knod, Edward M

  • Usado
Estado
Used - Acceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9780256098815 / 0256098816
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Irwin Professional Pub. Used - Acceptable. Used - Acceptable. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library with wear and barcode page may have been removed. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 3.90
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Operations Management: Improving Customer Service

Operations Management: Improving Customer Service

de Knod, Edward M.

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256098815 / 0256098816
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 3.90
EUR 10.28 enviando a USA

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 3.90
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Operations Management: Improving Customer Service
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Operations Management: Improving Customer Service

de Schonberger, Richard J.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256098815 / 0256098816
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 60.26
Envío gratuito a USA

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 60.26
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