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Marketing Management: A Strategic Approach with a Global Orientation
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Marketing Management: A Strategic Approach with a Global Orientation Tapa blanda - 1995

de Harper W. Boyd


Detalles

  • Título Marketing Management: A Strategic Approach with a Global Orientation
  • Autor Harper W. Boyd
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 2nd
  • Páginas 555
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Chicago
  • Fecha de publicación 1995-01
  • ISBN 9780256125764 / 0256125767
  • Peso 2.5 libras (1.13 kg)
  • Dimensiones 10.48 x 7.54 x 0.93 pulgadas (26.62 x 19.15 x 2.36 cm)
  • Library of Congress subjects Marketing - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 94020955
  • Dewey Decimal Code 658.8
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Marketing Management: A Strategic Approach With a Global Orientation

de Boyd, H. W., et al.

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256125764 / 0256125767
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.38
EUR 15.18 enviando a USA

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Descripción:
Irwin, 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1200grams, ISBN:9780256125764
Precio
EUR 2.38
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Marketing Management: A Strategic Approach With a Global Orientation (The Irwin Series in Marketing) (2nd Edition)

de Boyd, HW et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256125764 / 0256125767
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.57
EUR 15.18 enviando a USA

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Descripción:
Irwin, 1995. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains pen markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1250grams, ISBN:9780256125764
Precio
EUR 4.57
EUR 15.18 enviando a USA
Marketing Management : A Strategic Approach with a Global Orientation
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Marketing Management : A Strategic Approach with a Global Orientation

de Orville C. Walker; Boyd, Harper W., Jr.; Jean-Claude Larreche

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256125764 / 0256125767
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.92
Envío gratuito a USA

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Descripción:
McGraw-Hill School Education Group, 1994. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.92
Envío gratuito a USA
Marketing Management: A Strategic Approach with a Global Orientation (Irwin Series in Economics)
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Marketing Management: A Strategic Approach with a Global Orientation (Irwin Series in Economics)

de Boyd, Harper W.

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780256125764 / 0256125767
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.22
EUR 3.72 enviando a USA

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Descripción:
Chicago. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 11.22
EUR 3.72 enviando a USA
Marketing Management: A Strategic Approach With a Global Orientation (The Irwin Series in Marketing)
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Marketing Management: A Strategic Approach With a Global Orientation (The Irwin Series in Marketing)

de Harper W. Boyd Jr.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256125764 / 0256125767
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.06
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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.06
Envío gratuito a USA