Ir al contenido

Essentials of Marketing (Irwin series in marketing)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Essentials of Marketing (Irwin series in marketing) Unknown - 1994

de Mccarthy, E. Jerome


Detalles

  • Título Essentials of Marketing (Irwin series in marketing)
  • Autor Mccarthy, E. Jerome
  • Encuadernación unknown
  • Edición 6th
  • Páginas 576
  • Editorial Irwin Professional Publishing, Burr Ridge, IL, U.S.A.
  • Fecha de publicación 1994-01
  • ISBN 9780256127461
Ir arriba

Más ejemplares

Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach (Irwin Series in Marketing)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach (Irwin Series in Marketing)

de McCarthy, E. Jerome

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780256127461 / 0256127468
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.83
EUR 10.54 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Publishing. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 3.83
EUR 10.54 enviando a USA
Essentials of Marketing : A Global-Managerial Approach

Essentials of Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Jr.; William D. Perreault

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256127461 / 0256127468
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.65
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Higher Education, 1993. Hardcover. Very Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.65
Envío gratuito a USA
Essentials of Marketing : A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Essentials of Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Jr.; William D. Perreault

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256127461 / 0256127468
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.42
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Higher Education, 1993. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.42
Envío gratuito a USA
Essentials of Marketing : A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Essentials of Marketing : A Global-Managerial Approach

de Perreault, William D., McCarthy, E. Jerome, Jr

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780256127461 / 0256127468
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.42
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.42
Envío gratuito a USA
Essentials of Marketing (Irwin series in marketing)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Essentials of Marketing (Irwin series in marketing)

de E. Jerome McCarthy; Editor-William D. Perreault Jr

  • Usado
  • good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256127461 / 0256127468
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.53
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin Professional Publishing, 1994-01. Hardcover. Good.
Precio
EUR 10.53
Envío gratuito a USA
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach

de Mccarthy, E.J. and Perreault, W.D.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780256127461 / 0256127468
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.56
EUR 15.02 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Irwin, 1994. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1450grams, ISBN:9780256127461
Precio
EUR 17.56
EUR 15.02 enviando a USA