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Marketing Strategy: Planning and Implementation
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Marketing Strategy: Planning and Implementation Tapa blanda - 1995

de Orville C. Walker


Detalles

  • Título Marketing Strategy: Planning and Implementation
  • Autor Orville C. Walker
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición 2nd
  • Páginas 392
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Irwin Professional Publishing
  • Fecha de publicación September 1995
  • ISBN 9780256136920 / 0256136920
  • Library of Congress subjects Marketing - Management
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 95022508
  • Dewey Decimal Code 658.802
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de Walker, Orville C., Jr.; Boyd, Harper W., Jr.; Larreche, Jean-Claude

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256136920 / 0256136920
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.59
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Descripción:
Richard D Irwin, 1995. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
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Marketing Strategy : Planning and Implementation
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Marketing Strategy : Planning and Implementation

de Larreche, Jean-Claude, Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Jr

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780256136920 / 0256136920
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
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McGraw-Hill Higher Education. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
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Marketing Strategy: Planning and Implementation
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Marketing Strategy: Planning and Implementation

de Orville C. Walker

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256136920 / 0256136920
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, France
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 34.76
EUR 11.20 enviando a USA

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Descripción:
Irwin Professional Publishing, 1995. Paperback. Good. Former library book. Traces of creases on the cover. Slight signs of wear on the cover. Edition 1995. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 34.76
EUR 11.20 enviando a USA
Marketing Strategy: Planning and Implementation (Irwin Series in Marketing, 2nd ed)
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Marketing Strategy: Planning and Implementation (Irwin Series in Marketing, 2nd ed)

de Jean-Claude Larreche

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780256136920 / 0256136920
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.21
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.21
Envío gratuito a USA
Marketing Strategy - Planning and Implementation
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Marketing Strategy - Planning and Implementation

de Walker, Orville C.,Boyd, Harper W.,Larreche, Jean-Claude,

  • Nuevo
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780256136920 / 0256136920
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.92
EUR 4.67 enviando a USA

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Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
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EUR 52.92
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MARKETING STRATEGY - PLANNING AND IMPLEMENTATION
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MARKETING STRATEGY - PLANNING AND IMPLEMENTATION

de WALKER, ORVILLE C.,BOYD, HARPER W.,LARRECHE, JEAN-CLAUDE,

  • Nuevo
Estado
Nuevo
Edición
2nd
ISBN 10 / ISBN 13
9780256136920 / 0256136920
Cantidad disponible
5
Librería
New Delhi, India
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 58.79
EUR 9.33 enviando a USA

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Descripción:
MGH, 1995. 2nd. Unknown Binding. New/New.
Precio
EUR 58.79
EUR 9.33 enviando a USA